onsdag den 15. april 2015

#WeekendOffNailArtChallenge - 15 // Fanbrush





Fanbrush - hedder dagens tema. Og jeg kan faktisk godt lide ideén.

Jeg har prøvet at lave dem begge veje, så dér på ringefingeren, har jeg prøvet at vende dem den anden vej !! . Ved nu alligevel godt, hvilken jeg synes er kønnest ;)

Men lakkerne elsker jeg. Der er virkelig meget holo i disse Color Club lakker.

Lakkerne hedder:

Over The Moon, Beyond og Eternal Beauty. Og så dækker de alle, i næsten et enkelt lag.

Husk, iøvrigt, at alle kan være med, blot I benytter Hashtagget #WeekendOffNailArtChallenge på de sociale medier.
Hvis I vil være med, kan I blot tilføje Jeres link til dagens tema i Inlinkz herunder, det kræver blot, at man har en bruger. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart