søndag den 19. april 2015

Julie Sandlau // Smykker


Vi er vel ret ens - os - kvinder. Jeg kender ihvertfald ikke særlig mange kvinder, der ikke nyder at bære et smukt smykke.

Måske er det lige i sidste øjeblik, mht. konfirmationerne. Men ellers er der alle muligheder for at finde et smykke til konfirmandinden, (eller hendes mor) som vil være noget hun altid vil huske.

Jeg husker ihvertfald selv, de smykker jeg fik da jeg blev konfirmeret. (Og er det virkelig 25 år siden her d. 22. april??!! - det forstår man jo ikke...)

De har smykker i alle prisklasser hos Julie Sandlau, (Juliesandlau.com) og jeg kunne godt blive fristet til nogle stykker... Nu er jeg ret vild med både øreringe, halskæder og fingerringe, så det er naturligvis dem jeg kigger mest efter ;)

Se mere her. Der er rigtig mange lækre smykker, til alle kvinder, i alle prisklasser.

Køb et enkelt smykke, eller brug fantasien, og sæt flere sammen på én gang. F.eks. synes jeg det er utrolig smukt med denne kæde - men man sætter jo bare det sammen, som man selv synes passer.


Eller hvad med med denne ? Jeg har altid været helt tosset med engle, og det ville betyde meget for mig, at have en englevinge i en kæde - her, smukt sat sammen med en klar kvarts. ELLER - hvad du nu, synes passer smukt sammen.


Man kan sagtens bruge flere timer på at kigge på hjemmesiden hos Julie Sandlau (det kan jeg skrive under på :p )

Jeg synes det er smart, at man kan holde musen henover billedet, på det smykke man vil kigge nærmere på - så bliver det forstørret, og man kan se prisen.

Men - jeg synes det er lidt ærgerligt - at når man har været helt inde på selve smykket og kigge, og herefter vil tilbage og se hele siden. Ja, så skal man "starte forfra" - med at kigge på de smykker der er helt i starten. Det kunne jeg godt ønske, blev lavet om. Men - nu er det jo ikke min hjemmeside ;)

Jeg har lavet en collage, med nogle af de smukke smykker. Som du kan se, har jeg sat 3 navnebogstaver på- et for mit eget - C. Et for yngstebarnet - F - og ét for både mand og ældstebarn - A. J



Kender du Julie Sandlau ?


Hun er på både facebook, instagram og pinterest.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart