lørdag den 18. april 2015

Depend 7-day // Gradient med vandfald.




Disse 4 lakker fra Depend's 7-day system, har jeg brugt til følgende gradient (på min mor)

Fra venstre mod højre, er det:
Hide The Silver
Mrs. Mint
Just Divine
In Harmony.



Og ja. Det kan godt være, at du synes, det ser nemt ud, med diverse håndposeringer. Men det er altså ikke sådan lige til, som du måske tror. Og det er svært at forklare andre, hvad man gerne vil have. :D Og så er det heller ikke sikkert, at de synes du behøver at lave mere clean-up :p Men jeg synes den blev helt ok :D

Dog er jeg ret træt af, at de nye svampe jeg bruger til gradient, laver fnuller på neglene... Tror jeg går tilbage til rengøringssvampe..

Du kan købe Depend lakkerne i Matas - og på Matas.dk - de koster 49,95 kr. stk.


Lakkerne er modtaget til test.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart