lørdag den 11. april 2015

Depend neglelakfjernere // anmeldelse.




Helt generelt, er jeg ret glad for de der dåser med lakfjerner. Det er så nemt, at komme fingrene ned i, og vupti så er lakken væk. 

Ingen af disse neglelakfjernerne har indhold af acetone, parfume, farve eller olie. De udtørrer ikke neglene, eller gør dem porøse. 

Jeg synes :

BLÅ: Super hurtig, og meget effektiv. Fjerner lakken lyn-hurtigt, dog, kan dine fingre føles let udtørrede bagefter. Men en hurtig håndvask og en smule creme, så er de så gode som nye. Er du helt alm. forbruger (og ikke negleblogger ;) ) er den super god, og virkelig lyn-hurtig. 

GRØN: Miljøvenlig, og kan anbefales til gravide, eller børn. Den er jeg nok mest til denne her. (Jeg er IKKE gravid ;) )  Den er også pænt hurtig, og dine fingre føles slet ikke udtørrede bagefter. Faktisk føles de lidt som om, de har fået en oliekur, selvom der ikke er olie i. Man er derfor nødt til at vaske fingre bagefter, men det giver vel egentlig sig selv.. 

LILLA: Hurtig og lugtfri. Og dét er den.. Både hurtig og lugtfri. De gange jeg har brugt denne her, kan jeg sagtens lade være at lukke døren til lakværelset - der er ingen der brokker sig over lugten.. Dog synes jeg den skummer lidt op, når man har drejet fingrene lidt rundt dernede. Fingrene føles ikke udtørrede bagefter. 

Derudover, findes der også en rød serie, som er til kunstige negle. 


Det gælder det samme med flaskerne med lakfjerner i. Jeg synes de er rigtig gode, og også her, er den lilla selvfølgelig lugtfri, den blå lynhurtig, og den grønne miljøvenlig. Jeg kan godt lide, at åbningen kun har et lille hul, og ikke er så åben som flasken indikerer. Man risikerer ikke at få en masse lakfjerner ud på bordet, hvis man kommer til at vælte flasken. Faktisk så synes jeg at de alle 3 lugter mindre end de lakfjernere jeg bruger normalt. Vatrondellerne, kan ligge i lakværelset, uden at nogen brokker sig. Jeg plejer at skulle smide dem (helt) ud med det samme.

Den lille bøtte med remover pads, er super god at have med på farten. Hvis din lak skaller af, kan du hurtigt lige fjerne lak på de andre fingre også. Det er nu engang kønnere, end at rende rundt med afskallet neglelak.



Produkterne er modtaget til test. Ordene og holdningerne er, som altid, mine egne.

3 kommentarer:

  1. Jeg plejer at smide mine vatrondeller ud i en gammel plastikflaske (en hvor der har været juice eller mundskyl i for eksempel) og skruer låget på bagefter for at undgå lugten af remover og opløst lak. Når flasken er fuld (og det tager laaang tid selvom jeg skifter lak hver anden dag) afleverer jeg den på genbrugspladsen ved miljøfarligt affald (hvad det jo er). Jeg afleverede ligeledes mine opbrugte removerbøtter samme sted den gang jeg benyttede mig af dem.
    Måske kunne du overveje at give miljøet en lille håndsrækning og gøre det samme istedet for at smide dine rondeller ud som almindeligt affald?:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder slet ikke som nogen dum idé. Det tror jeg, at jeg vil adoptere :D Tak for det gode råd.

      Slet
  2. Jeg er vild med den lilla og grønne, dem har jeg selv i de der dip-in bøtter :D

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart