tirsdag den 3. marts 2015

Neglelakfjerner // Yndlings



Jeg har - lige p.t - 2 yndlings neglelakfjernere. (hvilket jeg, som du måske ved, bruger en heeel del af...)

Den billige lyserøde fra Lidl, har jeg brugt rigtig længe, og den er super skøn. Den fjerner nemt lakken, og det er endda den der ikke har acetone i. Den blå indeholder acetone, og den har jeg prøvet en enkelt gang. Den er også helt fin og ganske udemærket, men jeg synes den anden fungerer lige så godt, og derfor holder jeg fast i den.

Jeg kan rigtig godt lide, at det er i en pumpeflaske. Det gør det nemt, lige at give et par pump med vatrondellen ovenover - man risikerer ikke så nemt at spilde (når nu man, som jeg, er en klodsmajor :D )

Derudover er jeg rigtig glad for pumpefunktionen når jeg laver clean up. Det er nemt lige at få lidt op at ligge i skålen, og og så dyppe penslen i, uden at man skal finde en anden beholder at hælde lakfjerner op i. Så - den er jeg ret sikker på, kommer til at være i mit lakværelse fremover også.

Den fåes jo så i Lidl - og koster 18,95 mener jeg.





Udover den, har jeg for nyligt opdaget en lakfjerner fra CND. Den kunne jeg faktisk godt blive forfalden til. ! Det er jo lidt skønt, at prøve en anden "duft" af, så man ikke altid sidder i de samme dampe... Den dufter en smule stærk, ikke noget overdrevet, men bare sådan helt almindeligt ok. Men den kan også fjerne shellac, så den skal jo være lidt drøj ;) Det føles (dufter) næsten som om, der er en anelse parfume i ?

Prisen er 99 kr, og det er faktisk en stor flaske - der er 236 ml. i. Den fåes selvfølgelig de steder hvor de sælger Vinylux lakker. Min er fra NiceHands.dk og du kan finde den lige her.

Det er jo så godt nok i en helt almindelig flaske, uden pumpe, eller andre dikkedarer. Jeg tror ikke, at jeg kunne vænne mig til at bruge den hele tiden, netop fordi jeg er så glad for Lidl's pumpefunktion.

Men i forhold til når jeg har brugt ren acetone, og ville dyppe min pensel i flasken mht. clean up (jeg har tabt den ned i acetoneflasken engang... Sikke ren den blev da...), så er denne flaske gennemsigtig. Og det gør så, at man kan se, hvor langt man behøver at dyppe penslen, uden at det er hele skaftet på penslen der bliver badet i lakfjerner.

Men hov hov da... Så har jeg lige opdaget, at der faktisk findes en pumpe til denne lakfjerner. Me happy face ;) Du kan købe den hos Nice Hands til 49 kr. Og den kan jo genbruges til efterfølgende flasker :D

.Shellac remover er modtaget til test.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart