søndag den 15. februar 2015

Bloggen 2 år :D





Den 25. marts 2013 smed jeg 3 indlæg på bloggen. Det er nu snart 2 år siden, og jeg må da nok indrømme, at jeg synes jeg har rykket mig en del... Det første indlæg var om mine aller første Lola Ramona sko .
Og jeg havde på daværende tidspunkt 12 par. Deeet har vidst ændret sig en del siden...


Det næste indlæg var om Depend Gellack - det er jo desværre taget af hylderne igen,o g der er desværre ikke kommet nyt på området endnu. Men de er til gengæld kommet med 7-day lakkerne - som holder i op til 7 dage. Det er jo ikke det samme, og jeg mener de stadig arbejder på, at finde noget der kan bruges istedet for Gellacken. (se 7-day lakkerne her.)

Et af de første indlæg jeg lavede med Appeal4 lakker, er dette.. Jeg ved ikke hvad du synes.. Men jeg synes jeg har fået lidt mere styr på det... Og måske nogle lidt pænere neglebånd :p


Nå - men altså.. Det jeg egentlig bare ville sige var... Jeg har talt med nogle ret lækre firmaer, og de synes de har lyst til at forkæle Jer, fordi bloggen har fødselsdag :D

Lyder det ikke lækkert ???

Så i ugen omkring d. 25. marts (uge 13) vil der hver dag være en give away på bloggen. Man kan deltage her (det ér jo bloggen der har fødseldag), og man kan deltage på facebook, ved at skrive en kommentar til dagens fødselsdagsindlæg :D

Og så vil jeg ellers bare lige sige.. TUSIND TAK fordi I følger med. Uden Jer, var der ingen sjov :D

More to come. Stay tuned.

C.


1 kommentar:

Tiny Hand Pink Bow Heart