mandag den 12. januar 2015

CND Vinylux // Gilded Dreams Collection



Gilded Dreams Collection fra CND er en limited edition, der blev lanceret i Oktober 2014. 3 super lækre vinterfarver, der både fåes som Vinylux lakker, du selv kan bruge hjemme, og som shellac på saloner der fører CND.

Man kan på Beautypower købe dem her enkeltvis til 125 kr. stk. og selvfølgelig en matchende topcoat.

Indbygget i Vinyluxlakkerne er der basecoat, så det skal man ikke bruge extra sammen med. Det vigtige step er den super holdbare topcoat, som gør at lakkerne holder sig fine i op til 7 dage. HVIS man husker at forsegle tippen - altså kommer topcoaten (og neglelak selvfølgelig) ned omkring det frie negl. Det gælder i øvrigt alle lakker og topcoats.

Jeg har tidligere lavet en test med vinylux lakker, hvor jeg viste lakken på dag 1 og dag 7 - så man kan se forskellen.  Det, der i den forbindelse lige er vigtigt at nævne er, at jeg jo har forstærket mine egne negle med gelé - og på gelénegle holder alt lak usandsynlig godt. Så det jeg vil have sat i værk her i løbet af noget tid, er en laktest på en person der har sine egne negle, uden forstærkning. Det vender jeg tilbage til. :D

Chiffon Twirl kan du købe her.




Rosafarvet glimmer med kobber "tendenser". Rigtig flot lak, som ligner det du ser på billedet.

Grand Gala, køber du her




Den har fået 2 lag for at dække, og er usandsynlig svær at fotografere, og få farveskiftene med... Det ses bedst på flasken på det nederste billede. Jeg kalder dem for kameleon lakker, fordi de har så mange farver i sig, og det skifter alt efter hvilket lys du ser dem i. Den er rosa, med kobber og shimmer i. Utrolig smuk.

Dazzling Dance er en flot transparent lak med sølvshimmer i. Det er en effektlak, der er utrolig flot ovenpå andre lakker. Den har faktisk et snert af lilla i sig, hvilket kommer meget til udtryk, når man lægger et lag over en sort lak, som man kan se her, og se forskellen rigtig. Jeg har prøvet at lægge den på bare negle - og man kan slet ikke se lakken, derfor får du den her ovenpå sort lak.




Lakkerne er sendt til anmeldelse. Ordene er, som altid, mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart