tirsdag den 30. december 2014

Charles Design // Outfit









Kjolen er fra Charles Design - købt hos Fortuna-Fanø,  da der var outlet messe i Herning. (Og en af mine julegaver)
Super lækker sag, med lækre lommer som fylder godt, og er kønne at se på.

Skoene er fra Lola Ramona

Min nye ring er fra Louise Kragh - købt hos Chanti.dk.

Armbånd er hjemmelavet af yngstebarnet, og fra ebay, og uret er ligeledes fra Ebay.

Øreringene er mine hjemmelavede Hoptimister.

Strømperne er nogle billige nogle fra Fakta.

Makeuppen er næsten det samme som det jeg brugte juleaften - alle øjenskyggerne er fra sleek denne gang.

Hvis du har spørgsmål, siger du bare til :D

4 kommentarer:

  1. Du ser henrivende ud :-)
    Lys, mild, glad og flot outfit og makeup :-)
    Har lagt mærke til at du er til farver og prikker, hvilket er smukt til dig :-)
    Godt nytår til du og familien i morgen.
    Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke da en dejlig besked af få Tina. Tusind tak til dig. Og også rigtig godt nytår til dig og dine, også. Jeg elsker farver, striber og prikker ;) Det passer bare ikke helt sammen med, at jeg faktisk er genert, og helst bare vil være én i mængden ;)

      Slet
    2. Måske du inderst inde ikke bare vil være én i mængden............
      Jeg var også genert i mange år, for at begynde at åbne op og blive mere på.
      Sådan som du elsker smukt og specielt tøj og sko, at ligge smuk make-up, lave smukke negle og sætte dit hår smukt, det fortjener da at blive vist frem i verden, eller i Danmark :-)
      Men selvfølgelig, at gøre sig smuk for sine nærmeste er også en dejlig evne at have :-)
      Tina

      Slet
    3. Det var smukt skrevet - tusind tak. Ja, men måske har du ret :D Nu skal jeg bare lede efter nogle farverige strømpebukser, der passer hertil :D De sorte der dur jo slet ikke :p haha :D

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart