lørdag den 29. november 2014

Thissocks.dk // Strømpebukser



Masser af lækre strømpebukser, finder du lige her hos thissocks.dk.

Det er vidst ingen hemmelighed, at jeg har et lille crush, på strømpebukser (og strømper :p ) med prikker, striber, og i sjove farver. Vel ?

Jeg har fundet nogle stykker, som jeg faktisk tror jeg bliver nødt til at eje. Men først vil jeg lige vise nogle strømpebukser, som This socks har sendt til mig. De er stribede i beige og turkis, og så er det microfiber. De findes i 2 str. nemlig 36-40 og 40-44. Størrelsen er super fin - jeg har fået den største, og den passer ganske fint. De kunne sagtens være lidt bredere i stykket over maven, men et par trusser over (det trick kender du vel?), så sidder de helt fint :D


Så dem har jeg lavet et lille outfit indlæg med. Håber I kan lide det :D



Her stylet med Lola Ramona stiletter :D Jakken er fra Jensen - og har et par år på bagen. Nederdelen er bare en random sort sag, ligesom den sorte bluse.


Og her mine elskede Lola Ramona støvletter.


Ja. Altså.. Billederne af mig, er ikke helt så heldige... Men sådan ser jeg altså som oftest ud... Håber det kan bruges alligevel. ;p Og det er mest for at vise smykkerne, som er af egen avl ;) Sig til, hvis du er nysgerrig.

Men udover disse - som du forøvrigt finder lige her, på tilbud til 75 kr. - er der lige nogle andre jeg gerne vil vise dig - og en oplysning til dig med ben som mig ;)

Hvis du, ligesom jeg, har prøvet Leg avenue strømpebukser, og synes det er ærgerligt, at de er one size, fordi de liiiige er de mindste ?? Så er der håb forude !! For du kan faktisk få dem i Plus-size. Det var, en ny oplysning jeg ikke kendte til :D Jubiii - så kan jeg også få lækre strømpebukser fra Leg avenue.

Men hvis du bare er en helt almindelig størrelse, der kan passe one size, kan du f.eks. få disse gule og sort stribede på tilbud til 99 kr fra Leg Avenue. Jeg har lige skoene fra Lola Ramona der passer til ;)



Eller sort og hvid-stribede til 99 kr. fra Leg Avenue. Kan lige se hvordan de passer til en flot sort kjole, og mine sorte Lola'er med hvid sløjfe og stribet hæl. Plus Size str. her til 129 kr. (dog med lidt smallere striber ;) )


Og disse frækkerter i marineblå med lysegrå striber og prikker. De findes også i 2 størrelser 36-40 og 40-44.

Og så er der den multifarvede til 199. Den er ret lækker også synes jeg ;)

Og de her lilla, er da heller ikke til at stå for <3 99 kr. lige her




Udover alle de farverige og skønne strømper, har de jo også helt almindelige strømpebukser. Og også strømper både til børn og mænd. Så, der er altså noget for enhver hos dem. De er ihvertfald et besøg værd. Du kan også følge med på facebook lige her.


Indlægget er lavet i samarbejde med Thissocks.dk. Billederne er lånt fra deres side - undtaget er de beige/turkise, som jeg har fået tilsendt. 

1 kommentar:

Tiny Hand Pink Bow Heart