søndag den 30. november 2014

By Swiercz // Læber, negle og børster




By Swiercz er et dansk (Horsensiansk :D ) firma, der producerer luxus makeup til priser, hvor de fleste kan være med. I løbet af en månedstid, åbner webshoppen - indtil da - kan du følge med på Facebook og Instagram, hvor du finder dem under BySwiercz. Jeg lavede også et lille indlæg den anden dag - det kan du læse her.

De kendte, gode (og dyre!) produkter, henvender sig ikke til alle. Der er nogle, for hvem det ikke bare er dagligdag, at gå ned og købe en Helena Rubinstein mascara, eller en neglelak fra Dior.  Produkterne fra By Swiercz, henvender sig til alle, der ønsker et super lækkert produkt, til færre penge. For ser du ! Alle produkterne fra By Swiercz er nemlig produceret i samarbejde med de helt store. Det samme sted, som Dior producerer neglelak. Det samme sted som YSL får produceret deres læbestifter... Og så henvender de sig til alle kvinder og mødre, med en travl hverdag.

Hver enkelt børste er pakket ind for sig, hvilket er lækkert, når man får dem, at de ikke ligger og roder, eller hårene er ødelagte fordi de ikke er lagt pænt.
Det er smart, (i hvertfald for mig) at der på børsterne står, hvad de enkelte er til. Børsterne er håndlavede og designet til hver deres funktion.



Der er 9 børster i alt - 7 "alm." og 2 kabukibørster.. De koster fra 60 - 160 kr.

¤ Flat kabuki
¤ Round kabuki
¤ Mineral powder
¤ Foundation
¤ Eyeshadow
¤ Blender
¤ Eyeshader
¤ Consealer
¤ Eyebrow

Jeg er ikke så voldsomt informeret om make-up børster - hvis jeg nu siger, at jeg for et år siden, stadig brugte de små applikatorbørster der er med i øjenskygger - er det ikke løgn. !
Jeg har fået købt mig nogle stykker, som jeg er helt ok tilfreds med - de er en del bedre end dem jeg havde. Men nu har jeg så set de her ! Og mærket dem.. De er så bløde og lækre, at man bliver helt ør ! Og så er de fine og tidsløse med deres sorte let matte, bløde finish på skafterne.

Virkelig fine indpakninger der er på både læbestifter og neglelak. Sorte æsker, der føles lidt som læder ;) Finish, smukt. Luxus siger det mig.
Og ikke sådan en popsmart farve, der går af mode lige om lidt. Det er kram.



Den røde læbestift (nr. 605), er lige mig. Når jeg skal have rød på. For jeg er ikke så god til det - men jeg elsker røde læber, og synes det er så feminint og klædeligt, og passer perfekt til juletiden. Nogle gange skal man vel bare springe ud i det ?


Den lyse, (nr.601)er lige lys nok til min hud, men den er super flot, og lækker. Lige den der nude læbestift, man altid går og mangler.

De er lækre og bløde i konsistensen, hvilket gør dem nemme at arbejde med. Og så holder de pænt længe ! De har en fugtighedsbevarende funktion, baseret på råstoffer, der beskytter læberne og giver en naturlig glans. PCA-Ester, som er en af de naturlige fugtgivende stoffer i huden, giver den bløde følelse af silke, og øger indholdet af fugt på læberne, hvilket er med til, at den ikke udtørrer dine læber mens du er lækker ;) Og så har de en ret lækker finesse. I enden af læbestiften, sidder der nærmest sådan en lille knap (som er selve læbestiften) - og når man trykker den ind, popper de selv ud. Der er 5 forskellige læbestifter i sortimentet, ser super lækre ud på billeder.


OG - så var det at jeg fandt en lipgloss. Den var simpelthen faldet ud af den, i forvejen stopfyldte goodiebag, og lå i bilen. Virkelig lækker lipgloss. Smuk farve, lidt uden at være prangende. Og så holder den godt. Jeg prøvede den med det samme jeg kom hjem. Og lagde mig så til at sove i 1½ time. Og da jeg vågnede, sad den stadig perfekt. Der er 5 at vælge imellem, 4 med farve, og en klar. De plantebaserede olie elementer danner en beskyttende og plejende film. De indeholder shea butter og jojobaolie, som virker plejende, og de er dermatologisk testet.



Her kan man se det fine shimmer der er i lipglossen. Det ses ikke så godt på læbebilledet. Men rigtig fint.

Så er der neglelakkerne, som alle er fri for parfume og parabener. Der er 5 farver og en base og topcoat.
Base og top coaten virker bindende og beskyttende.
Neglelakkerne giver god dækning og er hurtig tørrende (yay).  God bred børste, der er nem at bruge, passer rigtig godt til mine brede negle. Og med den gode børste, vil de også signalere, at det skal kunne nåes af alle - bare lige 2 hurtige strøg med penslen, og så er man (næsten) klar til at gå ud af døren. Lakkerne koster 110 kr.




Produkterne er modtaget til test/anmeldelse

2 kommentarer:

Tiny Hand Pink Bow Heart