søndag den 16. november 2014

piCture pOlish // CleanSkin.dk

Mine 2 aller første piCture pOlish lakker. Uhh - jeg er vildt forelsket i dem. De er købt hos CleanSkin.dk som lige nu er eneforhandler i Danmark af de skønne lakker.

For mig, er de lidt dyrere, end jeg normalt giver for lakker. De her koster 109 kr. stk. (+ porto) - men de har lakker fra 95,- og opefter hos Clean Skin.

De to jeg har købt er Hope og Pandora.



Jeg fik også en ny topcoat med (og den var jo så, denne gang, gratis,- og man kan vel så sige, at lakkerne dermed blev billigere ? Eller ?? ) Det er HK girl fra Glisten & Glow, som skulle være lige så god som Poshé og Seche Vite. Jeg skal lige arbejde lidt mere med den, for at se om jeg er enig ;)


Har du lakker fra piCture pOlish ? Jeg kan godt afsløre, at det ikke er mine sidste !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart