lørdag den 15. november 2014

Beautycos.dk

Den er i min by :D :D :D Det har jeg vidst længe - men det har dælme også taget mig lang tid, at finde den... Det var en af mine (yngre) kollegaer, der vidste det. Selvfølgelig :D (Nogle gange føler jeg mig gammel i alt det her ... )

Nå - men altså, de har billige(re) mærkevare produkter (også neglelak!). Det kan jeg godt lide, at jeg kan købe, næsten lige rundt om hjørnet. Foooor - så sparer jeg den der fragt :p Den er jeg jo ikke fan af...

Nå, men det kræver vidst ikke den store introduktion. Så I får lige et par billeder, jeg fik lov til at tage inde i butikken. Hvis du vil følge Beautycos.dk - kan du gøre det på facebook her.







^^ De der hårnåle - det er de gode - de er vildt stærke, og holder bare i håret. Jeg ved, der var nogle på et tidspunkt, der kun troede man kunne få dem hos frisørerne. Men altså også hos Beautycos.

Kender du Beautycos ? Og hvad har du i givet fald købt hos dem ? 

1 kommentar:

  1. Åh, det er altid skønt når derr popper en ny shop op, der forhandler ens favoritsager :D

    - Anne

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart