torsdag den 6. november 2014

In the Nude og In the Buff // W7 make-up

Jeg har lovet Jer en sammenligning af de 2 paletter jeg har fra Normal.

De hedder In the Nude og In the Buff, og skulle være dupes for de ret kendte Naked paletter - nemlig 2 og 3.

Her har jeg lavet en lille sammenligning - så du kan se farverne på Nude og Buff. Jeg har desværre ikke nogle Naked paletter, så jeg kan ikke vise dig forskellen på dem.






Og sjovt nok... Så så jeg, da jeg var ved at swatche disse, at jeg har en palette NÆSTEN magen til.

Faktisk, så ligner Iconic 3 fra Makeup-revolution (Som jeg købte på ferie - og ikke har vist swatch af endnu!!) og In the Nude hinanden... Pænt meget !

Vil I gerne se den irl ??



Eller er det bare mig ??

Nå ! Men det er altså også de farver jeg bedst kan li....

Du er selvfølgelig meget velkommen til at stille spørgsmål :D

Har du meget make-up ???


3 kommentarer:

  1. Hvad kostede W7 paletterne i Normal? :)

    SvarSlet
  2. Hej Katrine.

    De koster 49 kr :D

    Christina

    SvarSlet
  3. Meget smukke, gyldne og jord-varme farver :-) Især smukt til denne årstid og du har ret, de ligner til forveksling :-)
    Jeg har selv meget make-up, måske for meget, men på kreative dage, hvor kræften ikke slår mig helt i gulvet, da elsker jeg at ligge makeup, lave negle osv.
    Nyd den smukke solrige efterårsdag.
    Maria

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart