torsdag den 27. november 2014

Farsibella

Farsibella holdte sit 3. event i fredags, hvor man kunne komme og få hjælp med at sætte skabeloner rigtigt på. Det var egentlig gratis, men man skulle betale 50 kr. i gebyr, for at de vidste man dukkede op. Vi lærte også at lave prep på den helt rigtige måde. Jeg kunne godt se, at jeg kan gøre mig mere umage, end jeg gør i forvejen. Så det var fedt.

Jeg manglede lidt basisvarer, som jeg også fik købt hjem. Jeg har i 3 års tid brugt Farsibellas 1-fase gele. Det er super nemt at arbejde med, og man skal ikke skifte mellem builder, base og topgele. (Lige nu, har de faktisk - 40% både i butikken og på shoppen).

Men for et par måneder siden, valgte jeg (desværre) at købe et andet mærke, bare lige for at prøve det. Det har jeg dælme fortrudt mange gange. Jeg har aldrig rigtigt døjet med lift før, men det har jeg med dette mærke. SÅ - tilbage til Farsibella, hvor jeg aldrig har oplevet lift...

Det var et hyggeligt arrangement, jeg tror vi var omkring 8 på holdet, hvilket var meget passende, og ikke flere, end at vi alle kunne lære, og prøve at preppe en negl hver, + lære skabelonerne at kende. Jeg fik lavet en enkelt negl af dygtige Pernille. Min første akrylnegl - og ditto stiletto. Så hvis der er stavefejl i denne post - er det fordi jeg føler mig en smule handicappet :p

Det er en rigtig hyggelig lille butik de har fået sig midt i Vejle. Plads til det meste, og en lille plads hvor de kan lave negle også. Det er ihvertfald ikke sidste gang jeg handler derinde.

Jeg har taget lidt billeder derfra, men da det jo er indendørs, kunne de have været bedre - men jeg var der for min egen skyld, I får bare lov at kigge med :D Har du spørgsmål, så bare fyr løs :D

Farsibella har også en facebook side du kan følge her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart