mandag den 6. oktober 2014

Gadget City // Mobiltilbehør

Jeg har modtaget en komplet startpakke til min Iphone 4s fra Gadget City. Og i princippet - hvis man kender mig - burde jeg selvfølgelig have valgt det i lyserødt <3 - Men følte ikke helt, at det passer til min sorte telefon ;)





Faktisk så kom den pakket ind i de fineste hvide kuverter :D Så hvis man vil give det som gave, kan man sagtens det.

Jeg har længe gået og ønsket mig en extra oplader til min tlf. Jeg lader min tlf. op hver nat, på min kommode i soveværelset, og jeg bruger den også som vækkeur (altså telefonen!). MEN når jeg bruger den rigtig meget, skal den indimellem også lades op først på aftenen. Og det er pænt irriterende, at gå og flytte laderen fra stuen til soveværelset hver dag. SÅ nu kan jeg have en til at være i stuen fast, samtidig med at jeg kan lade op som jeg plejer :D

Derudover er der et nyt sort cover / pung, til telefonen med. Man kan lige have et dankort osv. med i, og det yder fuld beskyttelse fordi der også er "låg" på forsiden :D

En biloplader har jeg også manglet. Det er rart at den kan lades op når man kører, hvis man ikke lige har fået det gjort hjemmefra. Eller hvis man har fået brugt al strømmen på at tage lækre billeder, kan man lige lade op når man kører hjem. Dejligt. (f.eks. på vej til eller fra en koncert ;) !)

Nye høretelefoner. Dejligt. Jeg har mine liggende ved computeren, til når jeg ser videoer på f.eks. youtube, eller hvis jeg hører musik på computeren. Men det er jo lidt dumt, når de egentlig hører til min telefon ! Så nu vil jeg til at have det nye sæt med mig, og huske at sætte dem i ørene, så det er let lige at tage telefonen hvis den ringer når jeg er på farten.
De kommer i en fin lille æske, der er nem at have med i tasken. Hvis man lige gør sig lidt umage, er det altså smart, at de ligger pænt i æsken, istedet for at ligger sammenfiltret i bunden af tasken.

Til slut, var der også en skærmbeskytter med. Man må sige at det er på tide, jeg endelig får sådan en, eftersom jeg har haft Iphone i ca. 2 år. ! Så den skal jeg lige ha sat på :D

Alle de her ting, får du altså samlet i en startpakke til 199 kr.

Det er nemt at handle hos Gadget City - du bestiller på hjemmesiden, og vælger hvilken kategori, du vil kigge i, hvorefter du vælger hvilken telefon du har. Og herefter kan du gå ind og se alle de ting, du finder ud af, at du ikke kan leve uden ;)

Jeg er f.eks. ret sikker på, at jeg bliver nødt til at få et 3-meter kabel.
Når jeg lader min tlf. op om natten - har jeg det med, at jeg lige skal tjekke IG inden jeg sover, OG når jeg vågner. Og der er det altså ikke mere, end kablet lige kan nå, som det er p.t. Såeh..

Og tjek lige alle disse lækre covers de har. De har bla. også nogle med prikker *wink wink* ;)

Indlægget er lavet i samarbejde med GadgetCity.dk. Startsættet er tilsendt som gave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart