mandag den 15. september 2014

Mandags Ebay tip // Make-up børster

Søde og skønne Mia fra Blog about Mia - havde på et tidspunkt et link til Ebay, hvor man kunne få rimelig mange make-up børster - til rimelig få håndører....

Og ja, jeg har egentlig ikke haft særlig mange førhen. En til øjenskygge, en til blush og en til pudder... Meeen - nu har jeg altså lidt flere...


Jeg har brugt nogle af dem i et par dage nu, og jeg er vældig begejstret ! De fælder ikke, og gjorde heller ikke da jeg vaskede dem. Og så synes jeg, det er lækkert, at de var pakket ind hver for sig, istedet for at de bare lå hulter til bulter i en pose. :D
Hvis man kigger rigtig godt efter, kan man faktisk se, at der står navne på alle børsterne.  - så man ved hvad man skal bruge hver enkelt til :D




Hvis du overvejer at gøre forsøget selv, kan du købe dem her, til rundt regnet 37 kr.!!! incl. fragt. Det tog ikke 14 dage, fra jeg havde bestilt, til de var i postkassen.

Hvad tænker du om, at købe make-up børster på Ebay ?? 
Og har du lige så mange forskellige, eller bare et par stykker, som jeg havde før ? 

4 kommentarer:

  1. Sådan et sæt må jeg hellere ind at bestille hjem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er sikker på du bliver glad for dem :D Fortæl endelig hvad du synes :D

      Christina

      Slet
  2. Dem har jeg også! :) De er nemlig rigtigt lækre :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep - og det er jo helt utroligt til den pris :D

      Christina

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart