lørdag den 27. september 2014

Makeup Revolution // Mini (ferie) haul


I Alcudia, på Mallorca - forelskede jeg mig i denne stander <3 <3 (det kan du da godt forstå - ikke ? )- men jeg var SÅ dygtig... Jeg købte næsten ingenting.... Jeg havde kun 1 enkelt produkt i forvejen, fra Makeup Revolution - nemlig denne læbestift. (OG - så har jeg vundet noget fra dem hos Mia - som jeg heller ikke har fortalt om endnu.)

Da jeg stod dernede, kunne jeg selvfølgelig ikke huske hvilke produkter jeg havde vundet, sååå - det var spændende om jeg ville have 2 af samme blush.... Men that's life..



Jeg laver en swatch af paletten til Jer, i nærmeste fremtid. Jeg har brugt et par af farverne de sidste par dage, og er ganske godt tilfreds. Læbestiften er MEGET lyserød ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart