fredag den 29. august 2014

Fælles Fredag // Jorden rundt.

Hm. Det voldte mig altså en hel del kvaler dette emne !! Jeg synes den er lidt svær...

Men da emnet jo må tolkes frit, og det ikke behøvede at være flere lande på samme tid. Har jeg valgt en hel enkel mani :D


JEG synes, det er et lidt fedt billede det her, fordi solen lige rammer låget :D Er det kun mig der synes det ? + Den er ret regnbuefarvet her. Men det ér også en smuk lak.

Det er en lak fra PUPA - som jeg købte på ferie i Italien i 2013. Virkelig smuk holo - dækker næsten i et lag, men har fået 2 for fotografens skyld ;) Den er champagnefarvet, men i dagens anledning, mener jeg den er sandfarvet ! Og symboliserer den lækre strand der er på Lidoen :D



Husk at kigge forbi de andre lakdamers fælles fredag :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart