onsdag den 30. juli 2014

Lola Ramona på B-day :D

Ja ja.. Jeg tror ikke der er særlig mange fødselsdage, eller juleaften'er for den sags skyld, hvor jeg ikke har fået et par Lola Ramona'er :D Når man bare er en fattig lus ;) er det jo ikke noget man bare lige får i tide eller utide !!! MEN - jeg fik 2 par i fødselsdagsgave :D





 Jeg har købt de lyseblå på Zalando og de stribede på Lolaramona.dk - og hvis jeg må komme med et godt råd !! Køb dem et nr. mindre end du normalt bruger, for de er meget store i størrelsen.

Ihh - sidste billede der ^^ sammen med min kjole fra H&M :D  Denne der ^^ kjole, Ønsker jeg mig også i sort med hvide prikker - så hvis du ser den et sted - så råb lige MEGET højt ;)


Af andre lækre gaver fik jeg også et par sandaler fra Bianco - som jeg har ønsket mig i flere år :D Lækkert.

Skøn basiskjole fra H&M.

Lækre parfumer fra Marc Jacobs - Dot og Lola. Jeg købte dem (fra manden og børnene!!) for nogle måneder siden, da Magasin havde udsalg - så de har kostet 150 stk. Det var billigt :D Mums - jeg har kun brugt Dot indtil videre, og jeg ELSKER den ! Og helt ærligt... Jeg kunne da ikke leve uden en parfume der hedder Lola !! Og, ahhemm. Så elsker jeg jo prikker ;) Så Dot giver også sig selv ;)



En super lækker taske fra Dixie - fra mine børn og mand. Den er købt på Vorbasse marked for nogle uger siden. Jeg bruger oftest disse tasker på skrå - og det er næsten som en udvidet pung. Jeg har alle mine kort i den, penge, læbepomade, lille håndcreme, nøgler, arbejdskort, og sådan noget :D Og så kan jeg godt lide at den har en lang snor, så man ikke skal rende rundt med den i hånden :D

Jeg har tidligere haft en der minder om den, som jeg købte på Rhodos - den er simpelhen slidt op !



Og så fik jeg nogle skønne penge :D Super forkælet ? Joh - det tror jeg nu nok :D

Så nu skal jeg igang med at lave sedler, så jeg kan få købt det jeg allermest ønsker mig :D Før jeg når at bruge dem på noget - "hov, det mangler jeg lige"..  Kender du det ??

Den opmærksomme har måske lagt mærke til to ting !!!

INGEN neglelakker :O :O

Og jeg har købt det hele selv :p Åhhheeha. Men så får man jo det man ønsker sig ;) 

Er der mon andre der gør det ??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart