tirsdag den 24. juni 2014

O.P.I // Where did Suzy's Mango og Toucan do it if you try

En del af mit O.P.I. haul fra Rema1000 - 39,- kr. stk :O what's not to like ??

Jeg har leget lidt med disse to damer og nogle decals.




Jeg er startet med at lægge et par lag Toucan do it, if you try på de fire fingre, og Where did Suzy's Mango på ringefingeren. Da jeg var sikker på, at det hele var tørt efter topcoat - lagde jeg decals på ringefingeren og lagde et lag Toucan do it, if you try ovenpå decals'ne. Og med det samme bagefter, fjerner jeg decals, inden lakken kan nå at tørre ind. Jeg synes det bliver fint, at det passer sammen, samtidig med at det giver lidt liv til neglene :D Den mørke orange, er lidt mere lysende orange på neglene - mere neon. Og den lyse er nærmest - rigtig orange - men alligevel lidt "duset".
Som sædvanlig fra O.P.I. - lækre lakker, nemme at lægge og skøn pensel :D

2 kommentarer:

Tiny Hand Pink Bow Heart