mandag den 23. juni 2014

BIO-TEX // Buzzador

Jeg er Buzzador. Det betyder, at jeg indimellem modtager nogle produkter (Jeg vælger selv om jeg er interesseret i en kampagne - kan ansøge, og måske er jeg heldig) Så får jeg produkt tilsendt, som jeg skal prøve, og små prøver som jeg skal dele ud, og fortælle andre om. De skal så melde tilbage på et nr. til Buzzador om hvad de synes, og det samme skal jeg :D


Denne gang er det for BIO-TEX. Et alt i et produkt - med pletfjerner "indbygget". Og det kom på det helt rigtige tidspunkt, da min ældste søn, havde været så uheldig at få græs på hans helt nye skjorte...




Da mine drenge var yngre, opgav jeg som regel at få græs af deres bukser. For jeg fandt aldrig helt det rigtige produkt, der kunne fjerne det helt. Jeg smed ikke tøjet ud, for de kunne stadig godt bruge bukserne i børnehave, men pæne var de ikke længere... Så jeg har glædet mig til at prøve dette produkt.

Jeg vidste ikke før morgenen efter, at han havde fået græs på skjorten, så det havde altså lagt nogle timer inden jeg gik i gang. Jeg hældte vaskemidlet op i vaskebolden, som der stod, og hældte så lidt ud på pletterne. Vaskebolden er forsynet med små knopper nede under, som er rigtig gode til at få produktet fordelt. Derefter lod jeg det ligge i 10 min. inden jeg smed det i maskinen, sammen med vaskebolden og resten af vaskemidlet.

Da skjorten kom ud, kunne jeg ikke se nogle pletter. Men jeg turde alligevel ikke helt at håbe, det kunne jo være det så anderledes ud når den var tør.

Men det gjorde den ikke. Så jeg synes produktet er helt fantastisk. Men.

For der er et lille men. Jeg synes det er utrolig tyndtflydende. Det er ikke så tykt som det jeg normalt bruger i hvertfald. Og hHældetuden gør det en anelse svært at lade være med at spilde. Men ellers er jeg glad for det. Det dufter super dejligt, både når man hælder det op - når tøjet kommer ud - mens det tørrer i tørretumbleren, og også bagefter. Så det holder en frisk duft - også når det er lagt ind i skabet.

Jeg er fan. Vil rigtig gerne købe det fremover, hvis prisen altså er rigtig. Jeg tvivler nemlig på, at det er lige så billigt som det jeg normalt anvender fra Lidl.

Vil du gerne være buzzador - kan du tjekke deres side ud her - og tilmelde dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart