mandag den 9. juni 2014

Goodiebox // Maj 2014

Endnu en lækker, lækker box denne måned.



Der har dog været en smule bøvl for nogle, mht. at modtage boxen denne gang. Man kunne gå over til en ny metode, DAO - hvor man kan få boxen afleveret ved døren, meget tidligt om morgenen. Det gik fint for nogle, andre måtte vente næsten en uge. MEN der kom også lige et par helligdage ind oveni til at besværliggøre det hele.

Jeg plejer at modtage min, enten ved døren ( der er nogle der er heldige at få det, og jeg tror det kommer an på posten der hvor du bor), eller i pakkeboksen. Der gik dog en dag længere denne gang, fordi alle pakkebokse i DK var i udu... Så jeg fik en sms, at jeg kunne hente den på posthuset. OG så skal den hentes NU. Kender I ikke det ? Det var så d. 2. Juni... fordi de havde haft lukket d. 1. Så det var lige der, hvor der er rigtig mange der også betaler regninger på posthuset... Oh my goood. Men jeg ventede, og blev forenet med min box.. Lykkelig.

1. Håndsindtryk: Endnu en tung boks..
2. Håndsindtryk: Yes. Lækre produkter



Palmolive Mediterranean Moments Showergel - 500 ml. koster 39,95
Piz Buin Wet skin - Transparent sol spray Spf 15 - 150 ml. koster 145 kr.
Yin Yang Skin Cleanser - Estimeret pris for 200 ml. er 128 kr.
Jalousi - Medina by Gosh Cosmetics - lille duftprøve. 50 ml. koster 299,-
Bellápierre shimmer powder - Full size koster 149,-
Teeez Beautiful Flat stiff brush - Estimeret pris er 142,-
Matas Sollotion spf. 15. - 200 ml. koster 79,95



Jeg har - indtil videre, prøvet følgende produkter

Palmolive shower - virkelig frisk og dejlig duft. Efterlader huden blød, smidig og delikat duftende.
Jalousi af Medina. Mums - den dufter skønt, ærgerligt den ikke er større ;)
Bellápierre shimmer powder. Jeg brugte den på øjnene, og de blev så lækre og lyse at kigge på. Det lignede næsten at man havde sølv øjenskygge på :D Men den har mange anvendelsesmuligheder, og kan bruges til at fremhæve en god kulør, highlighte dine kindben, eller som jeg brugte den - på øjnene. Den er baseret 100 % på mineraler med Mica som er et plejende mineral og hovedindgrediensen.
Teeez flat stiff brush. Som jeg brugte til at påføre øjenskyggen. Lækker bred og rund børste.

Og så burde jeg nok ha taget enten Piz Buin sol spray, eller Matas sollotion faktor 15 med til stranden, som jeg besøgte med familien i dag. Men det gjorde jeg ikke. Så av, av.

Men endnu en dejlig og meget anvendelig box.

Hvis du er blevet nysgerrig, og kunne tænke dig en månedlig goodiebox med "hemmeligheder" til selvforkælelse - kan du læse meget mere, og tilmelde dig her.

Har du spørgsmål - så skriv endelig :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart