søndag den 1. juni 2014

CND Scentsations // Paradise Collection

Nye, hotte, tropiske neonfarver i CND Paradise Collection, kan du se her, hvor jeg har anmeldt de flotte neglelakker.

Men nu lancerer CND disse sanselige plejeprodukter til både hænder og krop. CND Scentsations Hand & Body Lotion, kommer i 3 limited edition duftvarianter.



De 3 limited editions hedder Jasmine Haze, Sunset Bloom og Tropical Twist. De dufter delikat af sommer, og genopretter hudens fugtniveau og lokker dine sanser med tropeagtige dufte.

Du kan få dem i normalstørrelser, 245 ml. til 139 kr.
Eller en trio pakke med de 3 varianter af hver 30 ml. til 99 kr.




De store størrelser kommer i en fin pumpeflaske, hvorimod de små, er med skruelåg, og lige til at tage med i håndtasken, på ferien, eller bare på farten. Man kunne jo også have én både i tasken, på natbordet og på arbejdet (Hvis man bruger den som håndcreme altså !! Det er ikke sikkert dine kollegaer synes det er i orden du smider benene op på bordet, og smører dem ind... - Så skal du ikke sige, det er mig der har sagt det ihvertfald ;) ) :D

De lanceres netop nu hos førende skønheds- og negleklinikker, og nærmeste forhandler anvises på tlf. 33 32 33 22. Du kan også kigge indenfor hos Insight Cosmetics Group lige her, hvor du finder en forhandlerliste.

Jeg har været så heldig, at modtage den søde trio med 3 x 30 ml. Og de dufter helt vildt dejligt alle 3. Jeg har kun lige prøvet dem på hænderne her i løbet af de sidste par dage, så jeg vil lave en anmeldelse senere, hvor jeg fortæller hvad jeg synes om dem på længere sigt.

Men de dufter af sol og sommer.

Jasmine Haze, dufter mest af blomster.
Sunset Bloom, har en duft af citrusfrugter og syrener - sødligt og forårsagtigt.
Tropical Twist er en blanding af sød ananas og kokos. Og jeg, der ikke bryder mig om kokos, elsker den her duft.

Jeg synes de alle 3 dufter helt fantastisk. Cremen er en fugtgivende, aromaterapeutisk lotion, der absorberes med det samme, og efterlader din hud fløjlsblød og med den perfekte mængde fugt. Den er beriget med A og E vitamin, samt ekstrakt af aloe vera. Og så holder duften helt vildt længe. Og det er jo noget jeg rigtig godt kan lide, ved I nok.



Jeg er ihvertfald fan, og vil bruge disse 3 i rigelige mængder i den nærmeste tid, så jeg kan fortælle lidt mere om dem.
Så stay tuned.. :D

Produkterne er sendt til mig til test, meningen og anmeldelsen er min egen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart