lørdag den 19. april 2014

Sleek Paletter

Selvom jeg havde en smule (Who am I kidding ??) øjenskygger i forvejen, kunne jeg altså ikke stå for det, da jeg så der er 15 % rabat hos makeup-online... De er så fine de paletter de har fra Sleek..  



Den første hedder Au Natural, og er ret naturlig. Det er sådan nogle farver jeg har brugt de sidste 10-15 år, og jeg er stadig vild med dem. De gir liiiige det lille extra, uden at man føler sig helt malet. 





Man kan godt se her, at de er rimelig naturlige, de øverste farver kan man næsten ikke se - men de er der :D


Den næste jeg valgte, ligger til gengæld (for mig) i den helt anden ende. Den hedder Sparkle2 - og der er farver på.



Og masser af glitter - Yay. Men jeg synes de ser topfede ud. Den skal bruges når jeg skal ud.

Den sidste lækre palette, er faktisk ikke én jeg selv bestilte (Selvom den var puttet i kurven i et godt stykke tid!) men én de har sendt med, jeg kunne swatche og vise til Jer.

Den hedder Oh so special, og er en lille blanding af de 2 første synes jeg. Altså ikke helt så farverige som Sparkle2, men den har en del glitter i sig, og glimter så fint :D Og så i både spændende farver, og i de naturlige nuancer jeg så godt kan lide. Og så er der lidt mere spræl på farverne end Au Natural.




For disse 3 paletter gælder det, at de alle er rigt pigmenteret. De holder farven godt, og klumper ikke sammen sidst på dagen. Jeg glæder mig ihvertfald til at få brugt dem rigtig meget.

Men jeg er et stort fjols!! Jeg manglede jo både nye pensler og en nye eyebrow dims! Men fik jeg kigget på det inden jeg bestilte ? Nope... Men jeg synes faktisk at penslen der hører til er helt ok.
 

Kunne I også være interesseret i at se nogle billeder, hvor jeg har brugt øjenskyggerne ? Du kan finde dem alle sammen her.


3 kommentarer:

  1. Flotte farver <3
    Vis meget gerne billeder :-)

    Knus!

    SvarSlet
  2. Du kan godt glæde dig, de er ret lækre og pigmenterede. Ja, det mener jeg også jeg havde ;) Men det er bare dem jeg bruger mest :D

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart