onsdag den 26. februar 2014

Appeal4 // Anmeldelse for Bodycollection.dk

Bodycollection.dk har sendt mig en lak til anmeldelse, fra Appeal4's nye kollektion. Det er en super flot og lækker "mat" orange. Ikke at lakken er mat, på nogen måde, men det er en afdæmpet orange. Den dækker dog først ved 3. lag, hvilket jeg ved, at mange ikke er så vilde med. Bird of Paradise hedder den.

Appeal4 lakkerne er jo alle fri for Toulene, Formaldehyd og Parabener. Derudover tester de ikke på dyr, og det er jeg altså helt vild med <3 Jeg har efterhånden rimelig mange lakker fra mærket, og det er altså et af mine yndlingsmærker. De udkommer med nogle faste kollektioner om året, og udover det har de deres faste basis kollektion. Jeg ved, at de også laver en kollektion, hvor overskuddet går til en velgørende organisation.






Appeal4 kan efterhånden købes rigtig mange steder, og lige nu er hele kollektionen altså at finde hos Bodycollection.dk til kun 59 kr. Husk at du også kan følge Bodycollection.dk på Facebook

Jeg er lige for tiden helt vild med striber ;) Og hvad var mere naturligt, end at lave tigerstriber på denne lækre lak <3 Så her er lige en lille idé, til at lave en anderledes manicure :D


Lakken er sendt til mig til test, ordene er mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart