torsdag den 9. januar 2014

Foxy Paws

Jeg vandt jo lige en konkurrence :) Jep - undskyld ;) Men I kunne jo også bare selv ha deltaget :)

Jeg vandt en Foxy Paws neglelak - fra Foxy Fingertips - Lakken hedder The Polish formerly known as Purple Rain. En dyb mørkelilla holografisk lak :)

Den skal have 3 lag for at være heldækkende. Det vil nogle synes er træls, men jeg synes ikke det gør mig noget. Jeg kan godt lide den helt dybe farve der, synes jeg, først kommer frem efter et par lag :) Så, mig gør det altså ikke noget.

De 2 første billeder med blitz. Som den ville se ud en sommerdag :) aaaahhh


Uden blitz. Lidt mere kedelig - men så må man finde en god lampe eller et solstrejf ;) 

Jeg havde i forvejen en Foxy Paws holo lak. Den har jeg vist før HER og HER . Og var faktisk bange for, at de skulle være for ens :/ - Det er de heldigvis ikke.. Se bare her:

Til Venstre - Well Holo Dolly
Til højre - The Polish formerly known as Purple Rain



I kan godt se forskel ikke ?
Her med blitz


 I skygge

Og så tror jeg de har lavet en forbedring af penslen. Jeg synes nemlig, den plejer at være lidt tynd i det. Men jeg bilder altså mig selv ind, at den nye pensel er lidt tykkere. Ved ikke om det er rigtigt, eller der kan forekomme sådanne forskelle i lakker? Den nye børste til venstre. Det viser sig ikke rigtigt på billeder, kan jeg se - men jeg synes altså der var en forskel. Nå! :)

 

Jeg er vild med lakkerne, og hvis du er blevet fristet - så smut da lige ind forbi  - der er masser af lækre sager derinde. Og der er ikke kun lak. Nej, nej, stamping, swatch sticks, redskaber til nail art. OG så forhandler de også lakker fra Literary Lacquers og Girly Bits, og selvfølgelig deres eget mærke Well Nails.
Ind forbi - http://foxyfingertips.com/.

1 kommentar:

Tiny Hand Pink Bow Heart