tirsdag den 17. december 2013

Goodiebox November





Better late, than never ?? Puha jeg er bagefter... Dette er November måneds goodiebox - og jeg har snart haft den hjemme i en måned. Og den næste er næsten på vej ;)  Men her kommer den - så du kan se om du har lyst til at modtage en månedlig box med lækkerheder :) Hvis du er interesseret kan du kigge HER og evt. tilmelde dig :)




Dr. Scheller Bodyoil med argan. Dette er Full Size og koster 119,95


Lige for tiden er olie jo in - især arganolie. Denne olie indeholder essentielle plejende ingredienser, som gør huden smidig og silkeblød. Og så er den opstrammende :) Den er også meget velegnet til massage. Den er uden parabener, silikone, mineralske olier og syntetiske farvestoffer.
Jeg tænkte godt nok mit da jeg skulle prøve denne her første gang! Men den er altså bare SÅ lækker, at smøre sig ind i efter bad. Den gør huden babyblød, og dufter frisk af citron/citrus og et eller andet jeg ikke helt lige kan sætte fingeren på... Men jeg er ihvertfald fan, og benytter den efter hvert bad. Mums den er lækker. Faktisk bruger jeg den også i ansigtet - og det siger jo lidt om hvor skøn den er - eller ihvertfald hvor dejligt den dufter !! Ellers havde jeg ikke brugt den så tæt på min følsomme næse ;)


Amie Spring Clean mask. Estimeret pris i DK i Full Size 99 kr.


Denne ansigtsmaske er fra det britiske award vindende Amie og indeholder min. 95% naturlige ingredienser. Den renser i dybden, fugter og plejer huden. En god ansigtsmaske er guld værd, og din hud vil elske at blive forkælet her i denne årstid hvor man nemt udtørrer. Jeg har endnu ikke haft fornøjelsen af at prøve denne, men den dufter dejlig friskt.

Matas Volume Booster - Full size koster 59,95 kr. Denne er en tester.


Denne skønne booster havde jeg i forvejen - men den var TOM. Så at den var med i goodieboxen var så dejligt :) Jeg elsker dette produkt. Mit hår er fint, tyndt og fylder ikke meget. Hvis man sprayer dette i, helt inde ved hårrødderne så vil håret automatisk få mere fylde - og hårene rejser sig nærmest op - så du føler håret fylder mere :) Og herefter lige give håret en tur med føntørreren. Der står så her i mine papirer at man skal spraye fra rødder til spids (Hvilket jeg aldrig har gjort - men tror jeg vil prøve næste gang) Jeg tror bestemt jeg skal have fat i en full size også - så kan denne jo være med i tasken, hvis man lige trænger til en opfriskning :) Men den holder faktisk længe, for den jeg har der er brugt op, har jeg haft i måske et år ? og har brugt den hver gang jeg skulle i byen, og ville have mere fylde :)


Eucerin dermatoclean 3 in 1 cleansing fluid. Full size koster 69,95 - dett er en prøve



Jeg har før testet nogle af Eucerin's produkter, og er glade for dem. Denne rensemælk er god at have med på farten, da den ikke fylder særlig meget. Jeg har endnu ikke prøvet den, men hvis den er lige så lækker som de andre produkter de har, så er det skønne sager. Og jeg kan godt lide at de ikke dufter parfumeret - men bare friskt. Den indeholder ikke parfume, og fungerer som makeup-fjerner, ansigtsrens og toner i en og samme flaske. Den kan bruges af alle hudtyper, og egner sig også til sensitiv hud. Eucerin's produkter kan kun købes på apoteket.

Decubal ecological body cream. Full size koster 69,95. Dette er en prøve/tester


Decubal's økologiske produkter er guld værd. Denne creme, er jo helt uden parfume, farvestoffer og parabener. Dufter af hyldeblomst og olivenolie, og er svanemærket og eco certificeret. Den er god til den daglige pleje, tilfører fugt, og trænger hurtigt ind uden at efterlade huden fedtet.


Love triangle lipstick by Teez Trend Cosmetics. Dette er full size og koster 149,-


Super smuk helt, helt rød læbestift. Hvilket jeg synes er super lækkert her i julemåneden. Jeg har desværre kun testet den 1 gang - men jeg må sige at den er utrolig holdbar - også selvom man drikker kaffe ;)
Faktisk så har den en god effekt på beskadigede læber også.! Den er nem at påføre, har en fin sart duft, og er generelt let at have med at gøre. Jeg er fan :)

Gucci produkter
Gucci made to measure - full size 410 kr. Til mænd.
Gucci Premiere - full size koster 525 kr. Til kvinder.


Jeg har fået et par stykker efterhånden. Gucci prøver. Og jeg synes det er så lækkert at få prøvet nogle dufte, som man (læs mig..) aldrig vil få råd til at købe. Man kan dufte, at de er dyre. Synes jeg. De dufter exclusivt. 
Men denne her Premiere, er ikke så megtet mig, som de andre jeg har fået. Den dufter dog ikke så kraftigt, som de andre heller, så man kan sige, at hvis man er til det lidt lettere, er denne super go.

Herreduften, dufter super dejligt - den har jeg foræret til Hr. mand.

Johan Bülow christmas 2013 chocolate coated liquorice - full size koster 79 kr. Dette blot (desværre!) en prøve.

Jeg tror, at mange har hørt om Johan Bülow. Det har jeg ihvertfald. Men har ikke lige haft "tid" til at købe nogle af hans lækkerier. Så det er en fin måde at få prøvet det på, selvom jeg ikke helt ved, hvad jeg synes om, at det er med sammen med beauty produkter. Hører det hjemme her ? Jeg synes det ikke. Men smagte da gladeligt på dem : 
Nu er jeg jo lakridsoman (Kan man skrive det?) Denne ligner en lille guldkugle - som smitter totalt meget af på fingrene. Virkelig meget. 
Det er sød lakrids drageret i hvid chokolade og hindbær, og dernæst rullet i gyldent stjernestøv. Hvis det stod til mig, kunne de godt have undladt det der hindbær ;) Men de smagte fint :) Og jeg ville ønske, jeg en dag synes jeg har fortjent et hel bøtte med lakrids fra Johan Bülow :) 

Det var goodeibox November :) Jeg synes alt i alt, at det var en rigtig lækker box. Men det synes jeg egentligt for det meste ;) Hvis du skulle have fået lyst til din egen goodiebox - så tjek linket øverst i indlægget. Og nu kommer der heldigvis snart en ny <3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart