fredag den 8. november 2013

#27 - Fælles Fredag - Studs

Denne gang er det studs vi skal have på neglene til Fælles Fredag. Når jeg tænker studs - tænker jeg på sådan nogle nitter, i guld og i alverdens former....  Desværre har jeg ingen studs, men påtænker at købe nogle flade nogle på et tidspunkt, da jeg faktisk tror det kunne se meget fedt ud, hvis jeg bruger dem på samme måde som jeg har gjort i denne mani. - Og mit lystelt er kommet, så det er deri denne uges mani er fotograferet :) Lækkert.



Det er Barry M lakken Shocking Pink jeg har brugt, og sorte sten/rhinsten ovenpå.






Jeg har først lagt et lag Shocking Pink på alle neglene, og ladet det semi-tørre. Så har jeg lagt et lag mere, og kunne her se, at den ville dække fint med 2 lag - og lige bagefter jeg har lakeret en negl, har jeg brugt min "pick-upper" og taget en sten ad gangen og lagt på neglen. Jeg havde ikke på forhånd besluttet hvor mange jeg ville lægge på, men valgte altså at stoppe efter 3. Man kunne sagtens ha ladet dem gå helt op på neglen, og det kunne jeg godt finde på en anden gang. Hvis dette var en mani, jeg skulle beholde, ville jeg herefter ligge et lag top-coat. Man kunne også vælge at lægge stenene i top-coaten..
Men da jeg skal i byen i morgen middag med en flot dejlige damer :) Skal jeg have en anden lak på :)

Hvis ikke du ved hvad en "pick-upper" er (Den har sikkert et fancy navn ?? jeg kender det bare ikke), så er det altså en form for en blyant, men med voks der hvor der ellers ville sidde bly. Og det voks gør altså, at du kan samle sten og andre småting op, uden at tabe dem. Jeg vil gerne lave et indlæg, hvor jeg viser det, bare giv lyd :)

Denne lækre Barry M. lak, har jeg vundet (really ?? surprise - eller noget) Den får selvfølgelig et indlæg for sig selv, ligesom mine andre gevinster ;) Men jeg har vundet fra denne søde blogger http://www.mariaolesen.dk - som også er deltagende i Fælles Fredag :)



Husk nu at kigge indenfor hos alle de andre blogger-damer :) God weekend - jeg ved jeg får en lækker én af slagsen :)

OG WUHUUUU - BLOGGEN HAR HAFT 15.000 SIDEVISNINGER. TAK.




4 kommentarer:

  1. hvor er det nogle fine negle!!!
    jeg overvejede rhinsten, men jeg har ikke en pick upper - så det ville blive for bøvlet :-D
    hvor køber man sådan en fætter henne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Malene :) Jeg har købt den på ebay - kan lige se om jeg kan finde et link til dig :)

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart