tirsdag den 22. oktober 2013

Jeg har vundet...

Jeg følger med i en del blogs på Bloglovin og via e-mail - og det sker (ha ha) at jeg deltager i en give away :-)

På Bloggen Skønheden & Nørden - afholder skønne Anja en masse give away's - så du kan med fordel følge hende, og derved have chance for at vinde en masse lækre sager :-) Du kan også følge hende på Facebook. Udover at afholde rigtig mange give away's kan du altid finde gode ideér til både negle og hår, og hun deler gerne ud af gode råd :)

Jeg var simpelthen så heldig at vinde et sæt smykker for et par uger siden. Med stjerner - jeg elsker stjerner :-)




Faktisk var det egentlig et par grå øreringe jeg kunne vinde - men det havde jeg faktisk glemt... Det var først da hun skrev til mig, at hun var kommet til at sende de forkerte :-) Men jeg går altid i neutrale farver, og har godt af, engang imellem at få lidt power på farverne. Så det gør jeg bl.a. med disse flotte øreringe :-)
De er fra firmaet Mailund Smykker - som har en super fin webshop med lækre smykker :-) Du kan også følge dem på Facebook :) De har både øreringe, armbånd, halskæder og ringe :-) Og til rigtig gode priser, så alle kan være med :-) Tag da lige et kig forbi :) Det har jeg gjort. Mere end én gang ;)

Går du med smykker ? Fortæl gerne hvad du bruger :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart