onsdag den 23. oktober 2013

IsaDora konkurrence ( Jeg har vundet... ;) )

I kan nok godt huske, at jeg deltog i en konkurrence hos IsaDora, hvor man kunne vinde nogle lækre lakker :-) Jeg rendte jo med 5. pladsen, som jeg er vældig godt tilfreds med.

Jeg fik tilsendt 3 super flotte neglelakker. De dækker alle rigtig godt, og er fuldt dækkende ved 2 lag (eller et tykt lag) De har en rigtig dejlig bred børste som jeg er helt vild med. Man kan bl.a. købe IsaDora lakker i  Magasin


Fra venstre mod højre: Little Sparrow, Loden Green og Purple Reign.

Jeg har allerede haft dem alle 3 på, og jeg er vild med dem alle sammen. Jeg har også prøvet at lave lidt sjovt, bl.a. med lidt gradient :-) 

 Her med Little Sparrow og Loden Green


Og her en accentnegl med Loden Green og Purple Reign




Her er Little Sparrow alene.


Og med blomster og prikker - lavet med Purple Reign (Eller - altså... Det er lavet med dotter...)

Purple Reign er jo bare MIN farve. Jeg har SÅ mange lakker i denne farve og nogle der ligner og ligger tæt op ad. 

Hvilken er din yndlingsfarve og/eller lak ?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart