mandag den 21. oktober 2013

GIVE AWAY Fra BodyCollection

Jaaa - så har jeg endnu en give away til Jer.

Bodycollection har været så søde at sende mig 2 lakker fra By K -  én til en af Jer heldige læsere, og én som jeg kunne teste :-) Tag endelig et kig på deres side, der er mange dejlige sager :)

Jeg har valgt at teste denne: Nr. 47 Pink Clove da jeg simpelthen ikke har en lyserød/pink i min samling der er pæn til mig. Så det skulle jeg selvfølgelig se om denne var :-) (Hvis du er interesseret i denne lak, kan du trykke på linket og komme direkte ind til bestillingen ;) smart ikke ? )




Den har en virkelig lækker lyserød farve. Der er 3 lag på neglene og et lag topcoat.





Og lige en lille hurtig sjov detalje..


Jep - lakken har samme farve som min cykelhjelm :D Har jeg nævnt at lyserød/pink er min yndlingsfarve ?

Denne her er så til en af Jer Nr. 25 Mulberry Red - Den har jeg jo selvfølgelig ikke swatchet, :p men nu er der altså en af Jer der kan være heldig at vinde den. Og så vil JEG gerne se billeder af den :-) Kan vi lave en aftale om det ? Den ser drøn flot ud i flasken, jeg vil sige at farven minder mig lidt om en slags rust rød-ish ? Tror den er ret lækker på neglene her i efteråret :-) Det er en af de farver jeg har mange af i min stash (Vil I forresten se dem alle engang ??), og jeg synes at farven er super god til min hudtone.



For at være med i konkurrencen om denne lækre lak, skal du kun gøre følgende:

Gå ind og like BodyCollections facebookside - lige HER
Følge min facebook side HER
Følge mig på Bloglovin HER og gerne like dette indlæg

Så mangler du bare at skrive en lille kommentar og din email-adresse her - så jeg kan se at DU er med i konkurrencen, og kan kontakte dig hvis du vinder.

Konkurrencen slutter d. 2. November.

Lakkerne er sendt til mig fra BodyCollection, men ordene er mine.

11 kommentarer:

  1. Tænk om jeg vandt....
    Venligst Linda

    SvarSlet
  2. Måske jeg ikke skulle være anonym,
    for hvordan skulle jeg ellers vinde?

    SvarSlet
  3. Sikke nogle flotte farver du har valgt til den heldige som jeg håber bliver mig;-)
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Håber jeg er den heldige
    jytte777@gmail.com

    SvarSlet
  5. Super fed Giveaway, elsker farven! :-)
    Jeg har gjort alle tre trin.

    Min mail er: Brogaard1@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Opfylder alle krav,lækker giveaway,deltager. :)

    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Den ser super fin ud den neglelak, perfekt til efteråret/vinter :)
    xx Ditte

    SvarSlet
  8. jep jep er da sååå meget med

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    xxx for at jeg er den heldige vinder

    SvarSlet
  9. Det er virkelig nogle fine farver. Krydser fingre.
    trinsling@gmail.com
    Opfylder alle krav

    SvarSlet
  10. Super flotte og gode farver, kunne være dejligt med en for-julegave :)

    SvarSlet
  11. Årh manner en lækker farve, har faktisk ingen rigtig røde lakker :-) Og så ByK, de er så lækre :-D
    lindaguldahl@gmail.com

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart