fredag den 27. september 2013

#22 - Fælles Fredag - Splatter negle.

Designer Splat ?




Denne uges Fælles Fredag - er Splatter negle. Det havde jeg ikke prøvet før, men tænkte - ha - det er da nemt nok !! Not..

Jeg forsøgte mig en enkelt gang med sugerørsmetoden - men det gik slet ikke.

NÅ! Gode råd var dyre.. Jeg endte med at tænke, at I får en omgang "designer-splat". 
Bundfarven er BY K Bluebell Dust - og til selve "splatdelen" har jeg brugt min dotter. Jeg lagde med lakkens pensel en lille dråbe lak på neglen, og tog dotteren og bredte / trak i lakken så det ser lidt "splattet" ud.. Det er ikke som det jeg har set på nettet ihvertfald !! Men det må række denne gang. Alle farverne jeg har brugt denne gang er fra BY K. Den lilla er Peacock Flower, Den lyse er Rosa Rosebud, og den sorte klat er Imperial Pearl Black





Da jeg havde ladet lakkerne tørre, kom jeg toplak på - og her er resultatet. Jeg er ikke imponeret - og bestemt ikke fan. Men thats it folks.. 


Kig endelig forbi de andre piger, og se deres splat ;) God weekend.


6 kommentarer:

  1. Totalt snyd :-P Jeg var såååå tæt på at gøre det samme :-) Almindelig splatter er altså bare spild af tid og lak!

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig.. Jeg havde næsten lavet et indlæg færdigt, hvor I fik lov at se den mislykkede jeg lavede først. Men den var altså for grim...

      Slet
  2. det har du vel nok gjort flot Christina! er også helt vild med farvesammensætningen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Amalie. Er nu ikke helt tilfreds selv..

      Slet
  3. Jeg forsøgte mig også med sugerørs metoden først, men jeg kunne slet ikke få noget på neglen :p Så jeg gjorde ligesom dig med dottingtool. Og jeg synes dine splatterklatter er blevet rigtig gode og synes din farvesammensætning er rigtig god :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maria - ja, det føltes lidt som "snyd" - men det andet fungerede bare slet ikke ;)

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart