fredag den 28. juni 2013

#9 - Fælles Fredag - Gradient / Ombre.

Denne uges tema er Gradient eller ombre. En gradient er en mani, hvor du bruge f.eks. 3 farver i nogenlunde samme farve, eller 3 der matcher hinanden godt, og så skal de nærmest lægges ovenpå hinanden, så de  fades sammen. Det er jeg bare SÅ dårlig til. Det er faktisk helt vildt. Jeg havde 3 forsøg før dette jeg viser Jer. Og de andre... Dem fjernede jeg bare med det samme igen...



Og fordi jeg synes det var så grimt det ikke var særlig pænt, kom jeg lidt glimmer på spidsen. Det er med Rimmels Cocktail Baby Bellini. Det gjorde dem ikke kønnere... Så I får kun små billeder denne gang ;)


Så tænkte jeg at jeg ville give mig i kast med det der ombre. Det har jeg ikke prøvet før, men det er fem forskellige farver i samme nuancer - hvor det går fra f.eks. mørk til lys. Så lys gul på lillefingeren, og meget mørk gul eller orange på tommelfingeren..  Det fik 2 forsøg - I får dem begge, men jeg er nu ikke synderligt tilfreds. Så er det sagt. Det sjove var da jeg havde den brune mani på - 4 Essier og en Sally Hansen - og spørger gemalen, om hvad han synes, eller om de ligner hinanden for meget. "Er de ikke ens"??? Spørger han så.. Så måske jeg har mange der er næsten ens... Anyways - her kommer det.




Lakkerne er fra lillefinger til tommel:
Essie: Chinchilly, Essie: Merino Cool, Sally Hansen nr. 370, Essie: Don't sweather it, Essie: Mink Muffs.


Det lilla forsøg kommer her. Og der er grimme neglebånd med rest lak.. I know. Det er fra de første forsøg med gradient i lilla variant...




Fra lillefinger mod tommelfinger : Vera Valenti: 264, Vera Valenti: 31, Hot: Purple Metal, Color Club: Eternal Beauty og på tommelfingeren  By K: Peacock flower.


 I næste uge, skal vi lave Tape - håber det går lidt bedre :-)






3 kommentarer:

  1. Jeg kan virkelig godt lide, at du har vist dine forskellige forsøg, sådan noget work-in-progress er jeg en total sucker for :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det :-) Okay, så ved jeg da det til en anden gang ;) Men jeg har det egentligt også sådan selv. :-)

      Slet
  2. Jeg synes også at det er fedt, at du også viser de ikke så heldige indslag :)
    Det burde vi alle gøre engang i mellem, så alt ikke behøves at være så pokkerd perfekt :)

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart