fredag den 3. maj 2013

#1. Fælles Fredag.

Så er det fredag :-) Og det betyder : Fælles Fredag - som igen betyder : En challenge hvor der vil være indlæg hver fredag, på 14 neglelakglade pigers blog.

Challengen går ud på, at vi hver fredag viser den samme slags på bloggen, F.eks denne gang BLÅ. Andre challenger jeg ved der kommer, er f.eks. blomster, dyr, watermarble og gradient. Hvis ikke du ved hvad de sidste to er - ja, så er det bare med at følge med her og på de andre pigers blog. For her vil du få 14 forskellige forslag.

Denne første gang er det  BLÅT ER GODT.

Og blå er godt - jeg ved ihvertfald, at et par af pigerne i gruppen er helt tosset med blå. Og jeg må sige, at jeg  efterhånden også har fået øjnene op for farven, og har fået købt et par blå lakker. Og det er faktisk ret ofte det er blå jeg vælger når jeg skal have en ny lak (på). Eller lilla ;)




Denne fredag bliver jeg nødt til at snyde en ganske lille smule.. Sagen er den at jeg snart skal til barnedåb ved min lille lækre niece. SÅ neglene er altså lyserøde - det kan I vel nok forstå ;) Jeg har faktisk lavet flere blå indlæg på min blog - og kunne som sådan bare henvise til det - men det gør jeg ikke. Jeg har lavet et nyt. Det snyderiet går ud på er, at det er en manicure jeg har lavet på min mor for et stykke tid siden. Hun har fået en blå "fransk manicure" - altså hvor det yderste på tippen er blåt, istedet for at det "normalt" er hvidt. Derudover er min mor helt vild med bling bling, - når det er i form af sten. Så hun har fået 3 små blå sten på hver finger også. Iiih så fint ;)



Lakken jeg har brug,t er en jeg købte da jeg var med min familie på Fuerte Ventura. Den hedder Marie Lluy - og har vel kostet ca. 10 kr. Men den har en super fin farve, og dækker helt ved 2 lag :-)

Tag endelig et kig ind hos alle de andre neglelakglade piger :-)







4 kommentarer:

  1. Ih, hvor er det fint. Jeg er ret vild med rhinstenene, de giver lige den mani et ekstra pift!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det giver dem nemlig lige "det extra" der skal til :-)

      Slet
  2. Ej hvor flot :-D Og vildt spændende med de fredags challenges!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Ja, jeg glæder mig også til at se hvad de andre piger finder på hver fredag :)

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart