søndag den 19. juli 2015

KIKO // Sommer 2015



Heeep. Har I savnet mig lidt ?

Jeg har lige brugt 14 dage på sol, vand og familie i det skønne Caorle i Italien. Det gider I sikkert ikke høre en masse om, men jeg har da købt lidt beautygodter med hjem. Det gider I måske, til gengældt, godt at høre om ;)

Pudderen har jeg prøvet før, og jeg synes den er ligeså god som den jeg har brugt i 20 år fra Clinique.
En ny øjenvippebukker
2 nye pincetter (Ja, jeg skal jo også bruge en til negleværkstedet, igå!)
En læbestift og tilhørende læbeblyant
En lille læbeblyant til min lilla lipgloss
En øjenblyant
En lipgloss / pencil.

Glæder mig til at prøve det :D

Er der noget I brænder for at se swatches af ?


4 nye lakker og en drop-hurtig-tørrer. :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart