tirsdag den 21. juli 2015

Depend // Smykketattoos.








Her har jeg vist de flotte smykketatoveringer jeg har modtaget fra Depend Cosmetic, så nu vil jeg lave et opfølgende indlæg, så I kan høre, hvor lang tid det holdte.

Dem på fingrene, holder ikke så godt, da man jo ikke kan lade være at vaske fingre en masse gange. Så det er kun lige nu og her tatoveringer.

På armene, eller håndleddet, holder de lidt bedre, og de holdte en 3 dage, hvorefter jeg fjernede det sidste.

På selve foden, holder de ikke så godt, hvis du har sko på. Men det siger jo nok lidt sig selv!. Så med bare tæer, eller hvis du sætter dem der hvor du ikke har sko på - ja, så går det ganske fint nogle dage.



Den jeg havde rundt om anklen, har til gengæld holdt virkelig godt. Jeg tog på ferie, samme dag som de kom på, og jeg havde den på i næsten en uge, før jeg måtte fjerne det sidste.. Og det var altså sol og klovand i rigelige mængder !! OG - så kan der jo ligesom ikke komme sol igennem... hvilket har medført, at jeg nu har en midlertidig "hvid" tatovering, halvvejs rundt om anklen ;)

Det er ikke helt så tydeligt på billedet, som jeg synes det er i real ;)


Men hold da op.. Jeg vidste godt mine fødder var hævede pga, varmen... Men når jeg ser på det der billede ^^ og bagefter på den herunder... Kan jeg da godt se de er en del mere hævede, end jeg troede...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart