torsdag den 23. juli 2015

Deborah Lippmann // Today Was A Fairytale



Smuk smuk lak. Jeg ved ikke hvad det er, der er med mig og glimmer... Jeg må bare ha det. Men jeg bliver SÅ træt, når det skal af igen. For det er ikke altid jeg liiige husker, at jeg skal have noget peel of, på nedenunder..

Nå men sådan en lak er Today Was A Fairytale fra Deborah Lippmann.

Altså - en MÅ HA lak. Og så er det jo bare op til mig selv, at huske der skal noget under neden ;)

Virkelig smuk og fin lak, men som mange glimmerlakker, kan jeg bedst lide, hvis der er noget undertøj nedenunder. Altså... En anden lak. Fordi glimmerlakker ofte er let transparente, ser det bedst ud, hvis der er lidt dybde i. Synes jeg.

Her har jeg brugt 2 lag af FNUG Psychedelic (Jeg mangler lige at swatche den alene - det kommer - Men kan lige fortælle, at det er en super flot sølv holografisk lak.. Virkelig holo... Wauw.)
Ovenpå det lagde jeg så et lag af Today Was A Fairytale. Og helt ærligt igå. Så blev jeg simpelthen SÅ forelsket, at jeg ikke fik swatchet hele lakken den dag.. For det blev på mine negle. Åhh så smukt altså.. Lige lidt holo, der skinner igennem glimmerlakken.

Men I måtte jo også lige se, hvordan den ser ud som heldækkende lak. Og her er ligeledes 2 lag FNUG og derefter har den fået 3 fine lag af Today Was A Fairytale. Og det er jo også super smukt. Den er sølvfarvet, med små bitte blå og sølvfarvede glitter og glimmer, og lidt større sølv glimmerstykker.

Lakkene har jeg købt hos Minta.dk,

FNUG lakken finder du her, til 110 kr.

Og Today Was A Fairytale, finder du her, til 150 kr. Det er nok det eneste minus jeg kan finde hos Deborah Lippmann lakkerne. De ligger i den lidt høje prisklasse.. Men de er virkelig også lækre. Jeg synes penslen er god at arbejde med. Dog skal man lige mengelere rundt med glimmerstykkerne, for at de lægger sig flot på neglen. Men jeg tror bare det er de her glimmerlakker der arbejder sådan. Lige nu, finder du rigtig mange Deborah Lippmann lakker helt ned til 80 kr. stk. Så skynd dig ind og kig :D

Desuden finder du også mærker som Appeal4, FNUG, China Glaze, Ciaté og de meget smukke og lækre F.U.N lakker. Og der er altså penge at spare lige NU.

Jeg har selv købt og betalt for lakkerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart