søndag den 14. juni 2015

It Works // Wrap it.



ALERT! Skræmmende billeder længere nede i indlægget...

Jeg har fået muligheden for at prøve en wrap, af Henriette, der har facebooksiden It Works - by Henriette - Køge.
Jeg valgte at min mave skal wrappes, og det er er en smule ret grænseoverskridende, at smide min fede flæskevom her op.. Men nu får I den altså. I projektets tjeneste.. Heeeep.

SÅ! lørdag aften, duftede/lugtede jeg af camfer, og var i rigtig lækkert outfit - nemlig en omngang It Works (By Henriette - Køge), og en omgang husholdningsfilm ovenpå. Jes jes. Jeg rocker lørdag aften.

Jeg startede med at bælle den første halve liter vand. Sådan - så var jeg igang.

For den bedste virkning, er det en god idé, at starte med et varmt bad, for at åbne porerne op, så de bedre kan tage imod gelen.

Det er bedst, hvis man undgår at drikke kaffe, sodavand og alkohol. Nope ! Never gonna happen - kaffe skal jeg ha. I rigelige mængder. Og en enkelt cola, blev det også til ! Men deriomod skal man drikke 3 liter vand i de næste 3 dage (Altså startende når man kommer wrappen på.)

Efter 5-10 minutter, begynder det at blive lidt varmt, men det er på ingen måde ubehageligt at have på.

Og så drikker jeg mere vand, for jeg er faktisk ret tørstig..

Nå, men der går 45 min. og jeg har drukket den første l. vand. (SÅ godt, smager det sgu da heller ikke...)

Den er ok nem at tage af igen, og jeg havde faktisk forventet, at jeg var mere klistret. Det var jeg ikke, men fik da lige smurt de små rester ud på maven - for de kan nemlig stadig gå ind og virke - de næste 72 timer. Nogle kan faktisk først se en effekt, efter 2., 3., eller 4. wrap.

Og så kommer det store øjeblik, hvor jeg er sikker på, at jeg har smidt mindst 10 cm. om taljen og på hofterne! (Eller noget!)

NOT! Der er ikke sket en bønne ! Ihvertfald ikke af, hvad målebåndet siger. Hvad siger billederne ?

Før øverst og Efter er nederst.


Nej, der er heller ikke sket en dyt. NÅ - men jeg sætter min lid til. at der de næste 72 timer kan ske mirakler !!.

Altså - hvis jeg lever af vand - så sker der nok noget !

Stay tuned...


O P D A T E R I N G

Desværre, havde det overhovedet ingen effekt på mig. Ikke en cm. Ikke en halv. Ingenting. Nada. Jeg blev en smule skuffet ;) da jeg har set, og hørt om SÅ mange, der har fået bare en lille effekt. Måske er det bare mig, der ikke vil kunne se en effekt, før efter 3. eller 4. wrap ?. Lige nu, har jeg ikke modet til at prøve igen. For det kræver mod ;) at skulle vise det på bloggen i hvertfald. Så jeg er lidt æv.. Lige nu ihvertfald. 

Så I får ikke billeder af min mave efter flere timer... For der er ingen forskel..
Og jeg huskede at drikke vand. I alle 3 dage. Har aldrig drukket så meget vand i mit liv altså. Og jeg målte. Efter 12, efter 24, efter 36, 48 og 72 timer. Æv.  

Men igen. Vi er vel alle forskellige, og jeg vil ihvertfald sige Henriette TAK for at jeg måtte få lov at prøve. Jeg vil overveje, igen til efteråret, om jeg skal købe lidt forskelligt hjem, så jeg kan prøve over flere omgange. 

Produktet er tilsendt med henblik på test/anmeldelse.

2 kommentarer:

  1. Hvor fint søde :-)
    Jeg har næsten også lige prøvet de wraps, lidt hjalp det, men der skal nok flere til og mere vand og mindre mad og mere motion, og....................
    Men de afgifter og det er godt :-)
    God søndag fra mig til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde. Ja, her hjalp det heller ikke.

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart