fredag den 19. juni 2015

Cocopanda // Ny hjemmeside.



Cocopanda.dk har fået opdateret deres hjemmeside. Det fejrer de i dag, fredag, med en masse knald-tilbud.

OG

Hvis, I ikke har opdaget det, så har de fået de legendariske Real Techniques make-up børster.

Du kan altså spare en hel del penge, hvis du handler i dag, hvor tilbudene er vilde og crazy :D Der er op til 70 % at spare.

OG - så kan du ydermere få gratis fragt.. Brug koden BLgf0615 - som gælder til og med d. 30. juni.  




Powder brush - kan du f.eks. købe til 104 kr. i dag.

Blush brush - kun 79 kr.

Travel essentials - sæt med 3 stk. - kun179 kr.

Der er desuden rabat på en masse andre varer også.

F.eks. så måtte jeg lige smide min yndlings duft fra CLEAN i kurven. Det kunne jeg ikke stå for. 143 kr. for 15 ml. Warm Cotton. 



Uniq one til kun 55 kr. Den var med i min sidste ordre (for lidt over en uge siden... ups...) - Jeg kører på min 3. flaske nu, og er vidst blevet afhængig. Men det er virkelig et lækkert produkt..
Og hvis du, modsat mig, godt kan lide duften af kokos - så kan den fåes med kokos duft også.. godt nok til 79 kr.



Denne her - The Balm Nude Tude Palette, har jeg hørt så meget om, blandt skønhedsbloggere, og andre skønne mennesker. Kender det ikke selv. Endnu..

Indlægget er lavet i samarbejde med Cocopanda - og det er deres billeder jeg har brugt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart