tirsdag den 26. maj 2015

Goodiebox // Maj 2015



Endelig. Goodiebox tid igen. De har fra denne måned sat boxen op med 20 kr, og vi var mange der var spændte på, om det så også ville kunne ses i boxen. Derudover gik der en del koks i sms'er og mails, så nogle fik de forkerte, og ikke vidste hvor deres box var. Men igen, viste Goodiebox bare, at de gør alt for deres kunder. De sad klar ved mails og telefoner, for at hjælpe alle med at finde ud af, hvor deres boxe var. Det endte faktisk ud med, at de fleste boxe var der hvor de skulle være, det var kun kommunikationen den var gal med. Men er ret sikker på, at alle der skrev/ringede, fik hjælp. Det gjorde jeg ihvertfald.

Derudover var jeg igen super ærgerlig over, at man ikke kan bruge Instagram i de dage, hvor Goodieboxen udkommer, hvis ikke man vil have sin egen overraskelse spoleret ! Jeg føler det næsten som om, at nogle spurter hjem (eller dem der modtager med DAO ) skynder sig at tage et billede, og som det første smider det på IG. Jeg har selv unfollowed 2 i den forgangne uge, fordi der var billeder oppe så hurtigt. (Se lige mig, opdage et billede, og skynde sig at lukke øjnene... holde hånden over billedet, og herefter gå ind på profilen, mens jeg holder hånden over der hvor billedet vil være - og dernæst slette personen ;) haha) Ikke at jeg synes det er fedt (Jeg synes heller ikke det er fedt når andre unfollower mig !!), men så håber jeg ikke det sker igen i næste måned...

Nu kommer det.

Og først lige et billede, som jeg har grinet meget af. Kunne ikke se det idét jeg tog billedet, men opdagede det først da jeg redigerede ;) En flue, der ødelægger øjeblikket ;)



Summer Cruise.

Der er gjort klar til sommer og sol, lidt til håret og et touch af blue. Er vild med den skønne blå farve boxen har.


Jorgobé Scrub Mask:
Vejl. udsalgspris 198 for 100 ml. Dette er full size.
2i1. Scrub mask  fra danske JorgObé. Opfriskende skrubbecreme OG dybderensende ansigtsmaske i ét. Indeholder fine peelingkorn, der nænsomt fjerner de døde hudceller og urenheder. Der er abrikoskerneolie og shea butter, der efterlader huden frisk, ren og blød, samtidig med, at det beskytter mod peelingen. Jeg brugte peelingen i badet, og syntes faktisk, at den lugtede lidt af mudder ?! Sådan lidt træls... Men da den blev skyllet af, kunne man virkelig mærke friskheden i ansigtet. Sådan en WOW følelse. SÅ det var helt ok. Bagefter kom jeg den i ansigtet - på næsen, lidt ud på kinderne, go lidt på hagen, hvor jeg har flest porer. Og lod den sidde i 10 min. hvorefter jeg skyllede den af med lunkent vand. Den har ikke fjernet alle spor, men synes klart at huden er pænere. Og så er den virkelig blød ! Møj lækker og frisk. Og her syntes jeg ikke lugten var generende. SÅ det er det jeg vil bruge den til fremover, og bruge nogle andre scrubs istedet for. Lækkert produkt ! Og første gang jeg prøver mærket. Har også en sort maske, men har simpelthen ikke turdet prøve endnu...

The Wet Brush:
Vejl. udsalgspris 169 kr. (Full Size)
Har hørt virkelig mange gode anmeldelser af denne børste. Jeg tænkte bare.. Nå - men jeg har jo en lækker Mason Pearson børste, som jeg knuselsker. Men denne er lige til "gadget freaksne" ;) i Beauty world. Den er særligt udviklet til vådt hår. Dit hår er nemlig mere skrøbeligt, når det er vådt, og har derfor brug for en kærligere behandling. Her er The Wet Brush løsningen. Teknologien hedder Intelliflex, og gør dit hår nemmere at rede igennem uden at hive, og derved slide på håret. Den er effektiv og skånsom. God både efter hårvask, eller hvis du har været i det store blå hav (eller en pool ;) ) Den kan også sagtens bruges i tørt hår. Lækkert design.
Jeg har brugt den både i tørt og vådt hår. Og den er go (men ikke bedre end min mason) - men lækkert med en stor model, den er lækker at køre igennem håret, og god at massere med ;) Efter 2 dage uden hårvask, plejer der at ryge temmelig meget af mit (i forvejen alt for tynde) hår - men det var væsentlig reduceret med The Wet Brush. SÅ jeg spår, at vi nok skal blive helt gode venner.


Mesauda Milano Nailpolish:
Est. pris 39 kr.
Er det bare mig, der synes at den ligner en KIKO til forveksling ? Og den kommer også fra Italien. Lækker farve her til sommer og brune hænder og fødder. Den skal jeg nok få brugt. Kender ikke mærket, gør du ?


Coolcos Compact Single Eyeshadow:
Vejl. udsalgspris 39 kr.
Det eneste jeg har prøvet fra Coolcos før, er deres lipgloss. Min var desværre gået i stykker, men synes faktisk den har en sindssygt flot farve. Og tror den vil stå ufatteligt godt til mine lyse blå øjne. Skal ihvertfald lige prøve et look af. Normalt er jeg ikke til blå øjenskygge (sagde du 80'erne ??) Kan du se de små sølvstykker ?



Dove Advanced Hair Series Oxygen & oisture Shampoo/Conditioner:
Vejl. udsalgspris 49,95 for 250 ml. 
Jeg elsker produkter fra Dove. Disse er ingen undtagelse. Jeg har lige buzzed om dem fra Buzzador, og de er helt fantastiske. Jeg er snart igennem begge de store ihvertfald. Gør håret blødt, duftende og lækkert. Helt klart et produkt, jeg køber igen ! MEN jeg synes det virker lidt ærgerligt, at de kommer i goodieboxen, når der lige har været (gratis) kampagner for Buzzador for det selvsamme produkt ? Men det er måske bare mig der er lidt mærkelig.

Compeed Vabelplaster:
Vejl. udsalgspris 57 kr. for 5 stk. Her er 2 stk.
Lækkert med vabelplaster. Hvem har ikke prøvet at få helt nye sandaler (eller sko), og første gang man har dem på, giver de bare de ondeste vabler...? Så er det lækkert, lige at have husket at have Compeed med i tasken. Compeed fungerer som et andet lag hud, samtidigt med, at det lindrer mod tryk og smerter, og beskytter mod snavs og bakterier.

Helt ok box i denne måned. Og når jeg ser på priserne på produkterne, kan jeg godt se, at vi har fået for mange flere kr. end vi har betalt for. Men jeg er lidt ærgerlig over den alligevel.. Det er også dumt, for det er lækre sager. Og jeg ved, jeg nok skal få dem brugt. Tror måske bare, man bliver lidt for forvænt ? Når man får så lækre gaver hver måned.

Hvad synes du om månedens box ?

Hvis du har fået lyst til at modtage en månedlig box, kan du se hvordan du tilmelder dig her.

Goodieboxen er modtaget til anmeldelse. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart