fredag den 1. maj 2015

Fælles Fredag // 2-års fødselsdag


Så er Fælles Fredag pludselig 2 år. Dét skal fejres ! Jeg har lavet nogle søde balloner med de nye 7-day lakker fra Depend. Ideén er TYV-stjålet fra deres egen facebook side. Blev helt forelsket den anden dag, da jeg så de lagde det billede op. Men de er ikke "magen til" - der er et lille twist. Og så har jeg lavet dem i dag, uden at kigge på deres side, siden i onsdags, (før nu) - så det er ikke direkte kopieret :D

lakkerne jeg har brugt, er


7049 - Dancin' Barefoot - som bund
Pegefinger - 7053 - Flying Piñata
Langefinger - 7039 - Hula Hoppin'
Ringefinger - 7055 - Catch a Sailor
Lillefinger - 7052 - Hey Gorgeous !

Det er nogle af de nye sommerlakker fra Depend, der snart vil være i butikkerne. Jeg er i fuld gang med at swatche og redigere billeder, så I kan se dem alle sammen. Her får I bare en lille forsmag.










Lakkerne er modtaget til test.

2 kommentarer:

  1. Super smukke negle Christina :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med 2 års fødselsdagen for Fælles Fredag :-)
    Og rigtig flotte flag negle du fik lavet i gode glade farver :-)
    Ønsker dig en god weekend med familien.
    Maria

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart