mandag den 13. april 2015

#WeekendOffNailArtChallenge - 13 // Nimbus




Bliver aldrig min yndlingsmani ! Men jeg må nok alligevel indrømme, at da jeg var færdig, og havde fået topcoat på. Så var jeg alligevel sådan lidt... okay - det kan måske godt gå an :D Men igen. I får nok ikke denne teknik at se SÅåååå tit.. Men jeg er vild med sammensætningen af farver :D

Lakkerne jeg har brugt, er alle fra Appeal4.

Som bund, har jeg først lagt
118 Woodrush
Prikkerne ovenpå er:
116 Powderpuff,
119 Frosty dawn, og
117 Sahara rose.


Husk, iøvrigt, at alle kan være med, blot I benytter Hashtagget #WeekendOffNailArtChallenge på de sociale medier.
Hvis I vil være med, kan I blot tilføje Jeres link til dagens tema i Inlinkz herunder, det kræver blot, at man har en bruger. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart