onsdag den 1. april 2015

#WeekendOffNailArtChallenge - 1 // Glitter




Så blev det 1. april, og vores måneds-challenge starter :D

Det er min første omgang med challenge, og det er pigerne fra Fælles Fredag holdet, der står for denne. Men alle må være med. Bare husk, at brug #WeekendOffNailArtChallenge, på Facebook, Twitter eller Instagram, hvor du deler din mani. Man må være med hver dag, eller de dage man har lyst - eller kan nå det.
Jeg har ikke tænkt mig at lave lange blogindlæg hver dag, denne måned, men hver dag selvfølgelig lige forklare hvilke lakker jeg har brugt. Har I spørgsmål, spørger I selvfølgelig bare :D 

Jeg glæder mig til at se, hvor mange der har lyst til at deltage. 




Lakker jeg har brugt til denne mani :

Yves Rocher - Aubergine.
Appeal4 - Camillas platonic love - lagt som kontrast.

Husk, iøvrigt, at alle kan være med, blot I benytter Hashtagget #WeekendOffNailArtChallenge på de sociale medier.

Hvis I vil være med, kan I blot tilføje Jeres link til dagens tema i Inlinkz herunder, det kræver blot, at man har en bruger. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart