torsdag den 23. april 2015

Goodiebox // April 2015



Forårsfeber. Kalder de månedens box hos Goodiebox. "En injektion af happiness og overskud, som får os til at smile mere. En lykke, vi har lysttil at dele med Jer og resten af verden."


Og hvor lækkert, med en box i en anden farve :D



Yves Saint Laurent Manifesto L'éclat.
Miniprøve, af denne skønne eau de toilette. Dufter rigtig skønt og forårsagtigt. Ikke for kraftigt.

Tresemmé Perfectly (un)done Sea Foaming Spray
Vejl. udsalgspris 89,95 for 200 ml. Dette er en prøve.
Jeg synes det er en fejl at kalde dette en spray !?! Det er nemlig skum, du sprøjter ud i håret, efter det er vasket, og håndklædetørt. Det vil være med til, at holde på evt. krøller, eller du kan krølle det selv. Jeg har brugt det 2 gange, i håret, uden at gøre mere efterfølgende. Holder super godt på mine naturkrøller. Den er silikonefri og består af letvægtsmolekyler, og tynger derfor ikke håret.

Rituals Honey Touch Body Lotion. 
Vejl. udsalgspris 135 for 200 ml. Dette er full size.
Jeg elsker creme :D Dog vil jeg ikke bruge denne på kroppen. (Så er der jo kun til et par gange :p...) Men som håndcreme. Og - Åh - what a joy. Dufter skønt, frisk og sommerlig. Indian Rose og Himalayan Honey, efterlader huden blød, velfugtet og velduftende.

DM Skincare Blue Clay Anti Cellulite. 
Vejl. udalgspris 175,- for 50 ml. Dette er en prøve.
Ih hvor hyyyyyggeligt :D Læs min anmeldelse af min skønne spadag med netop DM Skincare, og vær evt. med i konkurrencen om en lækker ansigtscreme. (Eller find koden, der giver dig 25 % på hele siden, indtil d. 27. april)
De laver vidunderlige produkter, så det er super fedt, at de er med i boxen. Det er en blå anti cellulite maske - der IKKE må bruges i ansigtet. Men f.eks. på lårene. Den har et højt indhold af mineraler og sporstoffer med antibakterielle, rensende og stimulerende egenskaber. Den medvirker til, at mindske ophobninger af fedt i hudens øverste lag. Den har en let peeling-effekt, og medfører lettere absorption af efterfølgende hudpleje. Du vil altså mærke en mere smidig hud efter brug

MeMeMe Cherish Lip And Cheek Tint. 
Est. udsalgspris 69,95,- Dette er full size.
Hm.. Et nyt produkt, fra et nyt mærke. En tint - en gennemsigtig rød væske, der kan gøre dine læber eller kinder lidt friske at se på. Den blev prøvet på hånden, og med det samme ville jeg sprede det lidt ud. Det ku jeg ikke.. Der var bare sådan en rød streg.. ! Jeg må vidst lige lege lidt med det, det kan jo være det bliver godt. Men goodiebox skriver også, at den kræver lidt øvelse, netop fordi den tørrer hurtigt. Så én kind ad gangen, hvis det er der du prøver ;)

Gosh Long Lasting Eyeliner Pen. 
Vejl. udsalgspris 79,95. Dette er full size.
Skønt med et produkt fra GOSH. Jeg er rigtig glad for deres produkter, helt generelt. De har en god pris, hvor alle kan være med, og de er gode og holdbare. Denne er ingen undtagelse. Jeg prøvede den på hånden den dag boxen kom - og den blev først vasket af, næste morgen da jeg var i bad. Og jeg vaskede altså hænder en hel del gange... Helt sort, nem at bruge, tynd streg, der gør at man selv kan vælge hvor tyk eyelineren skal være.


Eucerin Dermato Clean 3In1 Cleansing Fluid. 
Vejl. udsalgspris 104,95 for 200 ml. Dette er en prøve.
Vi har efterhånden fået produkter fra Eucerin en hel del gange. Det gør mig intet - de laver rigtig skønne produkter. MEN - dette produkt har vi modtaget før - og den sidste, står stadig i min "gemme" box. Med produkter jeg er lidt meehh, over.. Jeg ved ikke helt hvad jeg synes. Men nu kommer den altså med på badeværelset. Jeg gør et forsøg mere. Det er et smart produkt, for det er både make-up fjerner, ansigtsrens og toner i ét produkt. Og det er velegnet til alle hudtyper, og er uden parfume - og duften er godkendt ;) Jeg må se, om det kan fjerne min vandfaste mascara. For hvis den ikke kan det - ryger den ud :)


Egentlig en helt ok box, synes jeg. Hvis du er interesseret, kan du læse om tidligere boxe her - eller tilmelde dig her.


Boxen er tilsendt til anmeldelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart