onsdag den 29. april 2015

Depend neglepleje // Mirakel-kit // Status



Så er der gået nogle uger, hvor jeg (næsten) hver dag, har kræset for mine negle, og neglebånd.
Jeg har, fra naturens side, virkelig skrøbelige og bløde negle, så jeg forstærker dem med gelé, for at de kan have en vis længde.
Men i sagens tjeneste, fjernede jeg geleén fra den ene hånd, simpelthen for at finde ud af, om produktet virker på skrøbelige, tynde negle.
Du kan se de første indlæg her, og her.


Mine negle d. 18, april


Mine negle 1 måned senere.


De er jo ikke eksploderet i hurtigvoksning.... Men de er der, og de "har det godt". De er ikke, som sådan, blevet stærkere, for de knækker stadig for et godt ord. Men måske havde det været værre, hvis jeg ikke havde brugt kittet ? Jeg har i hele forløbet haft neglelak på, som jeg tror, er med til at holde dem pæne. Jeg er en neglepiller !! Og når jeg ikke har lak på, er jeg rigtig slem til at pille i neglerødder. Fyyy..

Alt i alt, er jeg ret godt tilfreds med kittet, og vil bruge det fortsat. Men nu kommer jeg altså gelé på de små poter dér, så de kan vokse lidt i ro og mag ;)

Sættet er modtaget til test/anmeldelse. Beskrivelsen er udelukkende min mening. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart