fredag den 13. marts 2015

Fælles Fredag // Uprøvet.



Uprøvet. Teknik ? Eller lak ? Det blev uprøvede lakker.
Nemlig to fra OPI Mermaid's Tears og Metallic 4 Life. Og måske også lidt, en uprøvet teknik - for jeg har vidst aldrig lavet det lige præcis sådan her. Så grimt... Det må være nail-fail... Men I får dem alligevel ;)

Og faktisk er der i dag 3 forskellige der er kommet hen til mig og har sagt de synes de er fede. Så måske er det bare mig selv... Hvad synes du ??



Hvis I synes den ser lidt "træt" ud - altså manien... Så er det fordi der gik ged i det hele... Tog billeder kort efter jeg var færdig (Også billeder af den skønne grønne alene...) - da jeg så ville flytte dem fra min dropbox til min folder de skulle i - så forsvandt de... Så måtte jeg tage nye billeder - men da var den altså et døgn gammel - og efter arbejdsdag, pølsehornsbagning, forældresamtaler og gymnastikopvisning.. ;)

Husk at kigge forbi de andre søde damer :D Rigtig god weekend.

1 kommentar:

  1. det er bestemt ikke en nem lak at lægge som glitter gradient ting tænker jeg :) men jeg synes nu de er blevet ret fine :)

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart