onsdag den 18. marts 2015

Depend // Mirakel Kit



Depend har sendt mig et af deres Mirakel Kit. Et kit der skal få skrøbelige, bløde og flossede negle i tip-top stand.


Derfor har jeg taget min forstærkning af på min "Cinderella" hånd. Hånden der normalt laver alt arbejdet, men ingen credit får ;)



 Det gik også som det plejer, knap er det taget af, før de begynder at knække fra en side af. Så jeg har valgt at file dem lidt spidse, da jeg, fra andre, har hørt, at de så ikke skulle knække så let. Nu må vi se.


Mirakel Kittet er en 3-trins metode, som består af Neglebåndsrens, Myrra-olie og Neglebåndscreme. Derudover er der en håndcreme, en neglebørste, en manicurepen og en fil.


Man starter med at fjerne lakrester, og vasker hænderne. Filer dem i den ønskede form og længde, og sætter evt. hænderne i varmt vand i et par minutter, for at blødgøre neglebåndene.

Så påfører man neglebåndsrensen og lader den sidde i 2-5 minutter. Den skal på neglebåndene hele vejen rundt, og lige lidt på selve neglen, hvis man har noget hvidt neglebånd siddende her også. Når det har siddet lidt, tager man neglebørsten og kører forsigtigt på de områder der har fået rensen på - man slutter af under vandhanen, hvor man så får de sidste rester af. Herefter bruger man manicurepennen forsigtigt, og skubber neglebåndene tilbage. Husk - det skal være forsigtigt.

Myrraolien kommes på neglebåndene, neglen og under den frie kant og masseres ind i et par minutter.

Herefter kommer du neglebåndscremen på og masserer også det ind.

Til sidst bruger du håndcremen, for at give hænderne et blødt resultat.

Fremgangsmåden med neglebåndsrens, og børste gøres hver 14. dag - hvorimod neglene hver dag, masseres godt, med både olie, creme og håndcreme - f.eks. inden sengetid.

Nu har jeg så små babynegle, der er virkelig tynde, og knækker let. Jeg er startet med proceduren i dag, og så må jeg se, hvornår de knækker ;) - og se om jeg inden for 1-4 uger kan se et tydeligt resultat. Der er ikke noget førhen, der har kunnet få mine negle til at gro, og som kunne hjælpe på, at de ikke knækker og flosser.

SÆT IGANG - sagde hun - I vil løbende få billeder af processen. Evt. på Instagram - følger du med der ? .



Sættet er tilsendt til test.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart