torsdag den 12. februar 2015

OPI // Fifty Shades Of Grey-dient...



Så er det jo i dag, jeg drager i biffen og ser Fifty Shades Of Grey. Og når nu man er en laknørd, og der faktisk findes et sæt med 6 lakker, der netop hedder Fifty Shades Of Grey - Ja, så er det jo lidt givet, at man har det på neglene.


Det har spøgt længe i mit baghoved, hvad jeg skulle lave, men jeg tror måske ikke det kommer som en overraskelse for særligt mange, at det altså blev en gradient :D

Og hvad er så mere naturligt, end at kalde den for "Fift Shades Of Grey-dient" :D Eller er det bare mig, der er tosset ?




Lakkerne jeg har brugt, er nr. 2, 3 og 4 i æsken.

Dark Side Of the Mood - som farven i midten
Romantically Involved - som den røde yderst på spidsen
Embrace the Gray - Som den lyseste farve.

C.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart