mandag den 23. februar 2015

Models Own // Colour Chrome Mauve



Models Own er lige udkommet med 10 lækre lakker i deres Colour Chrome Collection - du kan købe dem alle 10 hos DanCosmetic til 60 kr. pr. stk.

Jeg vil vise Jer en af dem i dag - og jeg kan allerede afsløre, at jeg er fan !




Det er Chrome Mauve - en super lækker lilla, der dækker i et enkelt lag. (Det mener jeg de gør alle sammen.) - Jeg har lagt et lag topcoat ovenpå her, og det behøver man ikke, i forhold til finish ihvertfald, for der er ingen forskel at se. Holdbarheden kan jeg ikke rigtigt udtale mig en masse om lige nu. Derudover skal den være super god at stampe med, og det er jo skønt :D

Jeg har fået en farve mere, (holder den hemmelig lidt endnu) som jeg udlodder i min kommende fødselsdagskonkurrence - så husk at følge med i løbet af marts, hvor bloggen bliver 2 år.

Hvis du vil se alle Chrome lakkerne på rigtige negle, vil jeg henvise Jer til søde Katja, som har bloggen Nailtasticpolish.blogspot.dk. Hun har alle 10, og det var hendes billeder der viste mig vej til denne lak. :D

HUSK også, at med koden CK1014, deltager DU i konkurrencen om 3 valgfrie Models Own lakker. Samtidig med, at du støtter mig som ambassadør for Models Own i Danmark, og mit samarbejde med DanCosmetic.

Mit samarbejde går ud på, at jeg laver swatches og tester nogle af de nye lakker, og spreder budskabet om Models Own, som du altså nu kan købe i Danmark - og kun hos DanCosmetic.

Til gengæld, får jeg indimellem tilsendt nogle nye produkter, som betyder flere swatches til Jer. 

Lakken er modtaget som gave.

2 kommentarer:

  1. Flot farve og glans :-)
    Spændende med din blogs fødselsdag.
    Kan du have en så god dag som muligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina. Det er altid så forfriskende at læse dine kommentarer :D Tak skal du have - og undskyld der gik så lang tid inden jeg svarede. Det bliver nemlig top-spændende med fødselsdagen :D

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart