lørdag den 14. februar 2015

Goodiebox // Februar 2015



Goodieboxen denne gang, kom lidt før end normalt. Simpelthen fordi, de syntes vi skulle nå at have boxen inden Valentines Day. Ikke at jeg kan forstå hvorfor ? Jeg synes ikke der er noget, der er specielt Valentines agtig ?


Lækker box. Helt sikkert, og jeg glæder mig til at prøve produkterne.



#Oolution Check Matte. Est. udsalgspris 299 kr.
Lækkert fransk hudpleje mærke, baseret på 100 % økologiske ingredienser. Indeholder en særlig innovativ formular, som gør at cremen tilpasser sig din hud, og giver en mat finish. Desuden regulerer den din huds produktion af talg, og har en poreminimerende effekt.

#BelláPierre Cheek & Lip Stain. Est. udsalgspris 149 kr.
Jeg kan generelt godt lide BelláPierre's produkter, som vi efterhånden har fået et par stykker af i Goodieboxen. Denne nyhed, er et spændende 2i1 produkt, som giver både friske kinder og smukke kysseklare læber. Lækkert at have i tasken, hvis man mangler lidt fresh up.

#Goodiebox Glas Neglefil. Vejl. udsalgspris 69 kr.
Sød lille glasfil der er nem at have med i toilettasken. God størrelse, den knækker nok ikke så let, som de lange jeg har. Glasfile er gode, fordi de aldrig bliver sløve. Efter brug, kan man bare lige vaske dem under vandhanen. Desuden er det altid bedre at file sine negle, end at klippe den. Har du kunstige negle, kan du også bruge denne.

#Kueshi Natural & Pleasant Cosmetics Revitalizing Face Toner. Vejl. udsalgspris 99 kr.
Sød farve, det er da valentine. Den indeholder morgenfrue, kamille og aloe vera, som beroliger og hjælper med til at skabe balance i huden. Bruges morgen og aften efter vask af ansigtet. Herefter bruger du din sædvanlige serum og/eller creme.

#Eucerin Aquaphor Soothing Skin Balm. Vejl. udsalgspris for 40 ml. 79,95 kr. Dette er en prøve.
Den kan det hele. Sprukne læber, tørre hænder og albuer, flossede neglebånd eller revnede hæle. Den tilfører huden masser af fugt, og hjælper huden til at genopbygge sig selv, på den mest skånsomme måde. Alsidig og effektik pleje til tør og skadet hud. Glæder mig til at se om det faktisk virker!

#Jane Kønig Gavekode på 200 kr. - Når man køber for over 600 kr..
Altså! Super flot gave. I pricippet altså. Jeg har ikke lige 600 kr. jeg skal købe for hos Jane Kønig. Bevares - jeg kunne sagtens, for der er virkelig mange lækre ting. Stod man nu og skulle købe noget derfra (eller f.eks. kæresten - i forbindelse med Valentine), så er det da en rigtig fin hjælp. Dog gælder det kun indtil 31. marts, så jeg ved på forhånd, at jeg ikke får det brugt.
MEN - i 20 af boxene, lå der faktisk en halskæde fra Jane Kønig - med 2 tags - og de kan byttes til lige netop de to bogstavtags, de vil. Lucky you..

Er du blevet nysgerrig, og gerne vil have din egen box hver måned ? Fortvivl ej - du kan tilmelde dig lige her - 139 kr. incl. fragt.




Boxen er sendt til anmeldelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart